در مراسمی باحضور فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولین، عملیات احداث 250 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان آغاز شد.

فرماندار بهاباد به درحاشیه آغاز ساخت این واحد های مسکونی درگفت و گو یزد فردا ، با بیان اینکه آئین آغاز عملیات اجرایی 31980 واحد طرح نهضت ملی مسکن استان یزد به صورت هماهنگ در شهرستان‌ها و به صورت ویدئو کنفرانسی باحضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار یزد برگزار شد گفت: امروز کلنگ احداث 250 واحد مسکونی در بهاباد زده شد.

علیرضا تیموری بیان داشت : زمینی به مساحت 27 هکتار برای رفع کمبود زمین مسکونی در شهرستان تأمین شده است که ظرفیت ساخت برای حدود 1000 واحد فراهم است و جوانان در چند سال آینده مشکلی برای زمین مسکونی ندارند.

وی به پالایش ثبت‌نام متقاضیان مسکن در شهرستان اشاره نمود و گفت: ️حدود 300 نفر واجد شرایط هستند که مدارک آنها تایید شده و به محض واریز اولین مبلغ تسهیلات می‌توانند عملیات احداث را شروع کنند.

فرمانداربهاباد به تسهیلات اختصاص یافته برای هریک از واحدهای مسکونی اشاره کرد و افزود : تسهیلات اختصاص یافته برای هریک از این واحدهای مسکونی 300 میلیون تومان است؛ این مبلغ مرحله به مرحله آزاد و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

تیموری با بیان اینکه به دو صورت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن را داریم گفت:  واجدین شرایط می‌توانند به صورت شخصی سازی تسهیلات را دریافت کند و یا اینکه بنیادمسکن به صورت تجمیعی این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا