یزدفردا: خط لوله انتقالی آب به استان یزد دچار حادثه و به دنبال آن آب در برخی نقاط شهر قطع شد.

به گزارش یزدفردا: مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از شکستگی خط ۱۲۰۰ آبرسان از مخزن شحنه به میدان صنعت شهر یزدو قطعی وافت فشار در برخی مناطق شهر خبر داد.گفت: به علت حادثه در خط لوله انتقالی آب به یزد، آب برخی از مناطق شهری تا عصر امروز دچار قطعی یا افت فشار خواهد بود.

ضیازینی با بیان اینکه خط لوله انتقالی آب به استان صبح امروز دچار حادثه شده که قطعی و افت فشارآب در برخی مناطق یزد را به دنباال داشته است تصریح کرد: این حادثه در حوالی میدان صنعت (ورودی شهر یزد) به وقوع پیوسته و در حال حاضر تمام عوامل و نیروهای شرکت آب و فاضلاب در حال تلاش برای برطرف کردن مشکل در اسرع وقت هستند. 

وی اظهار داشت: به دنبال وقوع این حادثه آب مناطق شهرک دانشگاه، امامشهر، خیابان ایمان، خیابان انقلاب، خیابان نواب، بلوار مدرس، محدوده مسکن و شهرسازی ، نعیم آباد، بلوار دانشجو دچار قطعی یا افت فشار شده است که از همشهریان عزیز درخواست داریم در جهت مدیریت آب، از مصارف غیر ضروری خود تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب یزد تاکید کرد: با اقدامات در حال انجام، امیدواریم هر چه زودتر مشکل افت فشار وقطعی آب حل شود. 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا