یزدفردا: استاندار یزد: ظرفیت بالای استان یزد در حوزه گردشگری سلامت، توجه ویژه به این بخش را در جذب گردشگر خارجی دوچندان می‌کند.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی در نشست توسعه گردشگری استان یزد افزود: با توجه به وجود زیرساخت‌های استان یزد در زمینه منابع انسانی و پزشکان حاذق و توانمند در حوزه گردشگری سلامت باید بیشتر در جذب گردشگران خارجی تمرکز کنیم.

استاندار یزد اظهار داشت: با حرکت جدی در جذب گردشگر خارجی در حوزه گردشگری سلامت ضمن ارزآوری و ایجاد ارزش افزوده، شاهد شکل گیری اتفاقات فرهنگی خوب در استان یزد خواهیم بود.

فاطمی بازخوانی اسناد توسعه گردشگری سلامت، استفاده از تجربیات استان‌های شیراز، مشهد، تهران، تبریز وایجاد برنامه‌های عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را عوامل مهم در توسعه گردشگری سلامت استان برشمرد.

استاندار یزد تامین اعتبار برای معرفی ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، تجاری و گردشگری استان در سطح کشور و بین الملل را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و افزود: ۵۰ میلیارد تومان در این حوزه در نظر گرفتیم که توسط بخش خصوصی تامین و جزء هزینه‌های قابل قبول مالیاتی آن‌ها قرار می‌گیرد که مجری این طرح اتاق بازرگانی شد.

شرکت در رویداد‌های بین المللی و ملی در حوزه گردشگری در قالب تفاهم نامه بین بخش خصوصی و نهاد‌های پشتیبان، اجرای ۲۰ برنامه در خوشه گردشگری با همکاری فعالان بخش خصوصی، شرکت شهرک‌ها و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد از جمله مصوبات این جلسه در راستای توسعه گردشگری استان یزد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا