یزدفردا: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: در سال جاری به‌رغم محدودیت منابع آب، خط اول انتقال به صورت پیوسته برای تامین آب شرب استان در مدار بهره برداری بوده است.

به گزارش یزدفردا: محمدمهدی جوادیان زاده اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری خط اول انتقال آب یزد، شامل تصفیه خانه، ایستگاه های پمپاژ، مخازن و خط لوله به طول ۳۳۳ کیلومتر به صورت پیوسته در مدار بهره برداری بوده و حجم ۳۷.۳ میلیون متر مکعب آب شرب با کیفیت عالی به استان منتقل و تحویل شده است.

وی افزود: با توجه به حجم مورد انتظار و تخصیص استان بر اساس صورتجلسه منابع مصارف زاینده رود ابلاغی شرکت مدیریت منابع آب، این میزان به صورت کامل محقق شده است.

جوادیان زاده عنوان کرد: در این مدت، ایستگاه های پمپاژ به صورت متوسط از کل ۴۴۶۴ ساعت به میزان ۴۴۵۶ ساعت در مدار بهره برداری قرار داشته و تنها هشت ساعت از این مدت به دلیل تعمیرات، قطع برق و افزایش کدورت و سیلابی شدن رودخانه از مدار بهره برداری خارج شده که نشان دهنده عملکرد دائم و مفید ۹۹.۸ درصدی ایستگاه های پمپاژ است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۶۷۸۰ نفر ساعت اقدام تعمیراتی، اصلاحی و پیشگیرانه به منظور بهره برداری یکنواخت تأسیسات انتقال آب و تأمین آب شرب پایدار توسط پرسنل ایستگاه ها و اکیپ های تعمیرات خط انتقال صورت گرفته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا