راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دربهاباد با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل وبا حضور قشرهای مختلف مردم ولایت مدار وهمیشه درصحنه ودانش آموزان ودانشجویان وروحانیون وخانواده معظم شهدا وبسیجیان ازمقابل پایگاه انقلاب مسجد انقلاب بهاباد تا مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارهایی که روی آن شعارهای خود علیه استکبار جهانی را نوشته بودند، پشتیبانی خود از ولایت فقیه و نظام اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان اعلام و اثبات کردند.

حضور پرشور و حماسی دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان امسال جلوه خاصی به این آیین بخشیده است، مردم این دیار امروز با حضور پرشور و معنادار، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

آری مردم انقلابی، ولایتمدار و استکبارستیز شهرستان بهاباد امروز و در یوم‌الله 13 آبان ماه دیگر در حالی به میدان آمدند تا نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمنان را با حضور قاطع خود و فریادهای مرگ بر آمریکا خنثی کرده و نشان دهند ایران همیشه اتحاد دارد و این اتحاد را به رخ جهانیان بکشانند و بگویند اجازه نمی‌دهند امنیت کشورشان خدشه‌دار شود.

درپایان قطعنامه سراسری راهپیمایی روز 13 آبان  قرائت و با ندای الله اکبر مورد تائید شرکت کنندگان درراهپیمائی  قرارگرفت .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا