مديركل ورزش و جوانان استان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر از افتتاح سه پروژه ورزشي در هفته دولت خبر داد.

عباس دهقان روز دوشنبه ششم شهريورماه در گفتگو با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت : شهيدان رجايي و باهنر اسوه هاي ايثار ، خدمت و تلاش هستند و مي توان  با الگو برداري از شخصيت اين بزرگان مسير پيشرفت و سعادت را هموار كرد.

وي افزود : به مناسبت گراميداشت هفته دولت سه پروزه ورزشي در مناطق مختلف استان به بهره برداري خواهد رسيد.

مديركل ورزش و جوانان استان تصريح كرد : استخر سرپوشيده در شهرستان خاتم ، استخر جانباز ورزشگاه بزرگ يزد و زمين روستايي حاجي آباد زرين شهرستان اردكان از پروژه هايي است كه در هفته دولت به بهره برداي ميرسد .

دهقان گفت : اسنخر سرپوشيده هرات با دو هزار و 520 مترمربع زيربنا و با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 800 ميليون تومان از اعتبارات ملي ( شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور ) فردا سه شنبه هفتم شهريورماه افتتاح و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد : استخر جانباز ورزشگاه بزرگ طلائيه يزد كه از مصوبات سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) به استان مي باشد نيز با يك ميليارد و 850 ميليون تومان در 1430 مترمربع زيربنا و زمين روستايي حاجي آباد زرين شهرستان اردكان با 70 ميليون تومان اعتبار از اعتبارات ملي در 15 هزار و 400 مترمربع نيز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا