فرماندار يزد در جلسه ستاد اجرايي طرح پزشك خانواده كاهش هزينه هاي خانوارها را از مهمترين هدف اجرای برنامه ملی پزشك خانواده شهری دانست.

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، عزيزا...سيفي در اين جلسه با بيان اينكه اجراي طرح پزشك خانواده مي تواند تحول بزرگی را در حوزه بهداشت و درمان به وجود آورد خاطر نشان كرد: اجراي اين طرح، موجب ارتقاي بنيادي سلامت افراد جامعه خواهد شد.

فرماندار یزد تصريح كرد: پزشك خانواده طرحي با هدف نهادينه كردن عدالت در جامعه اجرايي مي باشد و از اين طريق خدمات و تجهيزات پزشكي بين تمام مردم كشور حتي در دورترين مناطق نيز به صورت عادلانه ارائه خواهد شد.

سيفي این این مطلب که هزينه هاي درماني خانوارها در اين طرح كاهش خواهد يافت افزود: این مهم از مهمترين مزیت های این برنامه ملی ست.

وي با اشاره به استقبال خوب كادر پزشكي یزد از اجرای اين طرح گفت: طبق اطلاعات كسب شده در شهرستان يزد تا كنون بيش از 420 نفر از پزشكان در اين طرح ثبت نام كرده اند و در حال حاضر بيمه ها در حال گزينش براساس موقعيت مكاني مطب ها در محدوده ي شهري هستند.

فرماندار یزد و رئيس ستاد اجرايي طرح پزشك خانواده در شهرستان يزد خاطر نشان كرد: اطلاع رساني به موقع و مناسب مي تواند در اجراي صحيح اين طرح مؤثر باشد.

سیفی در پایان با تاکید بر تعامل همه دستگاه ها ذيربط جهت اجرای هرچه بهتر این طرح ابراز اميدواري كرد: با اجراي طرح پزشك خانواده بتوانيم بيش از پيش در مسير توسعه عدالت و پيشرفت در عرصه بهداشت و در مان گام برداريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا