پس از درج گزارشی با عنوان "رضوانشهر طبس هنوز تلفن و روشنایی معابر ندارد!!!" و پیگیری خبرنگار یزدفردا، پاسخ مدیران حوزه های مریوطه برای ساکنین شهرک رضوانشهر (رضویه) طبس به خبرنگار ما مبنی بر پیگیری و رفع نگرانی مردم بود.

طبس- سرپرستی یزدفردا: پس از درج گزارشی با عنوان رضوانشهر طبس هنوز تلفن و روشنایی معابر ندارد!!!  و پیگیری خبرنگار یزدفردا، پاسخ مدیران حوزه های مریوطه برای ساکنین شهرک رضوانشهر (رضویه) طبس به خبرنگار ما مبنی بر پیگیری و رفع نگرانی مردم بود.

مهندس "محمدرضا صحتي" مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، در خصوص روشنایی معابر برق رضوانشهر طبس که تاکنون با کندی انجام گرفته است، یادآور شد: با كمك فرمانداري شهرستان و اختصاص بودجه ای به مبلغ 700 میلیون ریال از اعتبارات عمرانی طبس، این مشكل به زودي مرتقع خواهد شد.

همچنین "سیدرضا سجادی" رئیس اداره مخابرات شهرستان طبس با ارسال نامه ای به یزدفردا، گفت: در خصوص مشكل ارتباطي رضوانشهر طبس (شهرك رضويه) به اطلاع مي رساند، با توافقات به عمل آمده در خصوص واگذاري زمين كافونوري با مديريت آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) بزودی پس از تامين اعتبار لازم  طرح انتقال خطوط تلفن به این شهرک اجرايي خواهد شد.

گفتنی است، شهرک رضویه یا همان رضوانشهر طبس، از زمین های موقوفه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بوده که پیش از این در خصوص روشنایی معابر و انتقال خطوط تلفن ثابت بین ادارات ذیربط و آستان مبارک، مشکلاتی مطرح بود که با نشست های متعدد و نیز پیگیری "احمد طالبیان مقدم" فرماندار طبس بزودی این دو درخواست ساکنین به مرحله اجرا در می آید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا