طی مراسمی نفرات برتر دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در یزد با حضور وزیر ارشاد در محل کتابخانه وزیری معرفی و تقدیرشدند

بر اساس این گزارش، در رشته خط نستعلیق مصطفی عابدینی از قزوین و مجتبی شریفی از اصفهان به طور مشترک به عنوان نفر اول انتخاب شدند.

براساس نظر هیئت داوران، هیچ یک از آثار حائز رتبه دوم نشد و حمید جعفری از اصفهان رتبه سوم را از آن خود کرد.

همچنین در این بخش آثار احمد احمدی حیدری، سید رسول آقا‌میری، پویان مکوندی از اصفهان و نیما الیکائی از مازندران شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش ویژه بانوان نیز بی‌بی زهره رئیس الساداتی از خراسان شمالی و حکیمه پوریزدان‌پرست از قم به صورت مشترک به عنوان برگزیده معرفی شدند و آثار زهرا وثوقیان از اصفهان، فاطمه خانزاده از قزوین، رباب حامد سلطانی و شهلا رواجی از اردبیل، مریم سادات موسوی از خراسان رضوی و بتول سلطانی از گیلان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته خط شکسته نستعلیق، ذبیح‌الله لولوئی مهر از گیلان به عنوان رتبه اول انتخاب شد و بهادر پگاه و پیمان گلکار از قزوین به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین راضیه فولادی سپهر از تهران به عنوان برگزیده بخش ویژه بانوان این رشته معرفی شد.

در رشته خط نسخ، ابوالفضل خزاعی و زهرا میبدی از قم و محسن عبادی از خراسان رضوی به صورت مشترک به عنوان برگزیده انتخاب شدند و در بخش ویژه بانوان الهام میر طلایی از اصفهان به عنوان برگزیده شناخته شد.

در خط ثلث، فرهاد شیرخانی از خراسان رضوی به عنوان رتبه اول، محمدتقی اسدی شیخ احمدلو و علی ایرانی از قم به عنوان رتبه‌های دوم و سوم معرفی شدند.

در خط ثلث در بخش ویژه بانوان نیز نفیسه تقوی از قم به عنوان برگزیده شناخته شد.

 

سرويس عکس يزدفردا


عکاس : مجيد دهقاني زاده


سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا