بانوان دوچرخه سوار يزدي از پانزدهم مهرماه در دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و جاده، پا به ركاب مي شوند.

دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در مواد پیست و جاده، از پانزدهم مهر ماه به مدت 3 روز تحت عنوان گرامیداشت "شهدای زن" در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود. تيم دوچرخه سواري بانوان يزد هم متشكل از مرضيه سهيلي ، مينا محمدي ، مهديه پورقادري ، ميترا بحري ، فاطمه دهقاني هراتي و نجمه رضائي براي حضور در اين رقابت ها اعلام امادگي كرده است.
زمان پذیرش تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها، روز جمعه چهاردهم مهرماه از ساعت 16 در کمپ تیم های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی خواهد بود و جلسه فنی سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده نیز ساعت 18:00 همان روز برگزار می شود.

تاکنون حضور تیم های دوچرخه سواری ( همدان، آذربایجان شرقی،اطلس اصفهان، کنگاور، پیراهن سوین، یزد، پاسارگاد، کردستان و خوزستان ) در این دوره از رقابتها، قطعی شده است.
در دومین دوره رقابتهای لیگ کورسی بانوان، رکابزنان در رده سنی جوانان در مواد ( تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دور حذفی، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت جاده) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین دوچرخه سواران در رده سنی بزرگسالان نیز در این دوره از رقابتها در مواد ( 200 متر، تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دورحذفی، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت) پا به رکاب خواهند شد.

همچنین در این دوره از رقابتهای لیگ کورسی بانوان، امتیازات در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در مواد پیست به صورت مجزا محاسبه خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا