دوچرخه سواران یزدی :چنانچه شما مدیریت امور را رها کنید ما نیز مدیریت رکاب ها را رها خواهیم کرد

یزدفردا :در پی جوسازی های صورت گرفته در مورد ریاست محمد رضا بابایی بر هیئت دو.چرخه سواری استان یزد وی از سمت خود استعفاء داد.

به گزارش یزدفردا :دوچرخه سوواران و قهرمانان این رشته ورزشی در واکنش به استعفاء بابایی از سمت خود صبح امروز با امضاء طوماری حمایت قاطع خود از ریاست وی برهیئت دوچرخه سواری را اعلام و تاکید کردند در صورت رها کردن این سمت توسط بابایی آنها نیز رکاب ها را رها کرده و برای همیشه با این رشته ورزشی خداحافظی خواهند کرد .

متن کامل این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر می باشد :

 

 

بیانیه دوچرخه سواران یزدی در حمایت از مهندس بابایی

بمانید تا موفقیت ها را باهم تکرارکنیم

 

سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

ما ورزشکاران ذیل صاحبان 21 مدال جهانی و آسیایی و 98 مدال بین المللی و بیش از 350 مدال کشوری که تمام افتخارات تاریخ دوچرخه سواری استان یزد می باشد ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در یکسال ونیم گذشته که باعث رشد چشمگیر دوچرخه سواری استان یزد شد از جنابعالی تقاضا داریم به دلایل ذیل از استعفای خود از ریاست هیات دوچرخه سواری استان صرف نظر کرده و همچنان حامی ما جوانان رکابزن استان باشید.

خوب می دانیم آنهایی که می گویند استعفا دهید چکیده دوچرخه سواری استان نیستند بلکه چسبیده به دوچرخه سواری استان یزد هستند.

آقایان معلوم الحالی که حرف هایشان در نشریات بر علیه جنابعالی چاپ شده، سال های سال هیات دوچرخه سواری استان را در دست داشتند و نتیجه حضورشان از بین رفتن تمام پایه های این ورزش بود چرا که شعارشان "تفرقه بیانداز و حکومت کن" بود و هدفشان تنها کسب منافع شخصی و اعتبار از طریق سو استفاده از نام هیئت دوچرخه سواری استان که با حضور شما دست آنان از هیات کوتاه شد و منافعشان به خطر افتاد.

آیا فراموش کرده ایم که آقایان برای ارسال تیم به قهرمانی کشور با مشکل مالی روبرو بودند و گاهی ورزشکاران با هزینه های شخصی به مسابقات می رفتند واما بعد از کسب عناوین قهرمانی ناگهان سطح شهر را پر می کردند از پلاکادر های تبریک که آقایان با پولی که همواره می گفتند نیست تنها و تنها به نام خود می نوشتند.

آیا فراموش کرده ایم که دوچرخه سواری یزد سال های سال به نام برادران سیدرضایی خلاصه می شد و خبری از زارع زاده ها ، بیک ها،رضاوی ها،شجاعتی هاو زارعیان ها نبود....

آیا فراموش کرده ایم که آقایان دوچرخه های هیات را در انبار گذاشته و مهر و موم می کردند وحتی به قهرمانان آسیا نیز دوچرخه نمی دادند و همگان دیدند که قهرمانان یزدی آسیا با دوچرخه شکسته رکاب می زدند.

آیا فراموش کرده ایم که نتیجه عملکردشان چیزی جز بی انگیزگی قهرمانان بزرگی چون داوود فتح آبادی، حمید بنازاده و مسلم ایمانی نبود که باعث شد در اوج قهرمانی عطای دوچرخه سواری را به لقای آن ببخشند.

آقای مهندس بابایی

نمی توانیم فراموش کنیم که اگر حضور شما در این عرصه و حمایت شما نبود هیچ یک از افتخارات دو سال اخیر دوچرخه سواری استان یزد شدنی نبود.

اگر چنین نبود، دوچرخه سواری استان بعد از سال ها با تیم پیشگامان کویر که 80 درصد رکابزنان آن بومی هستند برای اولین بار قهرمان ایران زمین نمی شد.

 اگر چنین نبود، برای اولین بار درتاریخ دوچرخه سواری کشور و دربین تمامی تیم های باشگاه های ایران تیم پیشگامان کویر یزد به عنوان تنها تیم حرفه ای پیست ایران مورد تائید فدراسیون جهانی قرار نمی گرفت.

اگر چنین نبود، رده سوم مسابقات لیگ برتر در بخش جاده توسط تیم پیشگامان کویر که نماد دیگری از پیشرفت دوچرخه سواران یزدی است برای نخستین بار و در دوران مدیریت شما رقم نمی خورد.

اگر چنین نبود، برای نخستین بار تیمی از ایران با نام پیشگامان کویر یزد در مسابقات بزرگی چون Grand prix moscow حایز رتبه نایب قهرمانی نمی شد.

اگر چنین نبود،  برای نخستین بار تیمی از یزد با نام کاشی پرسپولیس قهرمان بلامنازع لیگ برتر جوانان کشور نمی شد و همان جوانان نایب قهرمان تور بین المللی مازندران نمی شدند.

آقای مهندس بابایی

از شما صمیمانه می خواهیم اینک که ایرانیان عادت کرده اند نام دوچرخه سواری یزد را در صدر خبر های ورزشی بشنوند و ببینند ، بمانید تا موفقیت ها را باهم تکرارکنیم و هرآنچه در رویاهایمان می پروراندیم

 

همچون امسال به واقعیت نزدیک تر کنیم و هرآنچه در توان داریم برای اعتلای نام یزد و کشور عزیزمان ایران به نمایش بگذاریم.

گفتن این مهم اگرچه سخت است اما انقدر برای بودن شما در راس مدیریت دوچرخه سواری استان یزد مصر هستیم که چناچنچه شما مدیریت امور را رها کنید ما نیز مدیریت رکاب ها را رها خواهیم کرد و  هرگز با نامی تحت عنوان هیات استان یزد در هیچ مسابقه ای حضور نخواهیم یافت.

به امید یکدلی همه ورزشکاران این مرز بوم

اراتمندان شما http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_12565.jpeg

سید معزالدین سیدرضایی

داوود فتح آبادی

حمید بنازاده

حمید بیک خورمیزی

ابوالفضل زارع زاده

سیدمحمد مهدی سیدرضایی

ناصر رضاوی

یعقوب افشاریان

محمدجوادحفظی

مسعود زارع

سیدمحمد حسینی

 

مسعود احسانپور

حسام الدین خورشیدی

مجید ابویی

سیدمصطفی سیدرضایی

مجید زارعیان

علی اکبر زارعی

امیرحسین شجاعتی

حسان حاضری

حامد زارع

امیرحسین لاری

سعید زارع بیدکی

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا