سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همانند سال های گذشته اقدام به تشکیل ستاد مبشر غدیر نموده است تا بتواند واقعه این ایام را هرچند کوتاه بیان کند .

به گزارش ستاد مبشر غدير شهرداري يزد– ستاد مبشرغدير در راستاي احقاق فرمايش پيامبر اسلام (ص) كه فرمودند: « پس بايد سخن مرا (خطبه غدير) حاضران به غايبان وپدران به فرزندان برسانند... تا روز رستاخيز» و بزرگداشت عيد بزرگ غدير، طرحها و برنامه هاي بسياري را در نظر گرفته است  كه در حال حاضر مي توان به اجراي طرح در حريم غدير اشاره نمود.

اين ستاد از مرداد ماه سالجاري اقدام به شناسایی فعالان غدیر نموده و بانک اطلاعاتی( اجرایی ) خوبی جهت اجرای برنامه های متنوع ستاد مبشر غدیر تدارک دیده است ،از جمله برنامه های اولیه ی طرح ستاد مبشر غدیر در حریم غدیر می باشد که تاكنون  5000 کارت مخصوص این برنامه بین مساجد شهر ،موسسات قرآنی،نهاد دانشگاه ها و حوزه های علمیه خواهران توزيع گردید.

با توجه به سفارش زيادي كه در روايات به زيارت امين الله شده است و در راستاي استقبال از عيد سعيد غدير،  لذا اجراي اين طرح بدين گونه برگزار شده ومي شود كه بايد زيارت امين الله به صورت روزي يك مرتبه به مدت چهل روز از تاريخ 4 مهر لغايت 13 آبان ماه سال جاري مصادف با عيد سعيد غدير به صورت فردي يا گروهي خوانده مي شود.

لازم به ذكر است اين طرح از طريق چاپ بروشور، ارسال 300 ايميل ، شبكه دولت ، سرور شهرداري يزد و ارسال 3هزارو500 پيامك اطلاع رساني شده است.

براي اطلاع بيشتر از اجراي اين طرح به سايت www.mobasherghadir.irمراجعه نماييد.

گفتني است برنامه ها و طرح هاي ديگر ستاد مبشر غديرمتعاقباً اعلام مي گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا