يزدفردا "جلسه شوراي اداري شهرستان صدوق به رياست مهندس محمد رضا فلاح زاده استاندار يزد و با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد .

در اين جلسه استاندار يزد در سخناني گفت: شهرستان صدوق پيشينه خوبي در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس دارد.

وي با اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي منطقه افزود: در جهت توسعه شهرستان صدوق حركت هاي خوبي صورت گرفته است، وي ترويج فرهنگ غني اهل بيت و ارتقاء سطح علم و فناوري و امنيت را يادآور شد و گفت : از حدود 150 سال پيش شعار روشنفكران اسلامي آزادي ، توسعه و دين مبين اسلام بود و روشنفكران غربزده شعار سكولاريسم مي دادند .






فلاح زاده سپس به توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي درمنطقه اشاره كرد و افزود: دلاور مردي هاي ايثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس دشمنان را وحشت زده كرده است . استاندار يزد اهميت كار و تلاش را برشمرد و ترويج فرهنگ كار در جامعه را خواستار شد. وي ضرورت خودباوري و انتقال تجربه علم و فناوري هاي كسب شده به نسل جديد را خاطر نشان ساخت .

استاندار يزد از كم آبي به عنوان مشكل عمده استان نام برد و ضمن تاكيد بر لزوم صرفه جوئي در مصرف آب گفت : سفره هاي آب در برخي از مناطق استان سالا نه 5/1 متر افت دارد. وي اعلام كرد : براي آب رساني به 9 شهر استان از خط انتقال قبلي بايد حدود 250 كيلومتر شبكه هاي انشعاب خطوط انتقال اجرا گردد . همچنين امام جمعه اشكذر در سفر استاندار به شهرستان ها و آشنايي با مناطق مختلف استان را ضروري دانست و اظهار اميدواري كرد : اين روند هر چند ماه يك بار ادامه يابد . حجت الاسلام طالبيان از برخي صاحبان واحدهاي توليدي و صنعتي صدوق كه از پرداخت ماليات سرباز مي زنند انتقاد كرد و از آنان خواست ماليات خود را به موقع پرداخت كنند. فرماندار صدوق هم گزارشي از وضعيت اقتصادي اجتماعي و فرهنگي اين شهرستان ارائه داد، وي گفت : 9000 كارگر در واحدهاي مختلف توليدي و صنعتي شهرستان صدوق مشغول كار هستند و كار گازرساني به خضر اباد در حال انجام است و عمليات اجرائي چهار سالن سرپوشيده اغاز شده است .

وي گفت با نصب آنتن موبايل در خضر آباد در آينده نزديك روستاها تحت پوشش قرار مي گيرد .

مديركل راه و ترابري استان هم گفت براي راه فولاد آلياژي به روستاي نيوك به طول 31 كيلومتر تاكنون مبلغ 14 ميليارد ريال هزينه شده است . مهندس ميرسعيدي از اين راه به عنوان نزديك ترين راه ارتباطي دهستان ندوشن به مركز صدوق نام برد و افزود : اين راه در پايان آبان ماه امسال به بهره برداري مي رسد و مشكل اهالي درامر جابه جايي و حمل و نقل مرتفع مي گردد . بازديد از يك واحد كارخانه كاشي ، خط انتقال آب زاينده ورد ، راه فولاد آلياژي ، شهرك صنعتي فولاد ، باغ وزير حجت آباد ، بلوار دانشگاه ، همچنين ديدار با صاحبان صنايع و بررسي مسائل و مشكلات آن ها نشست با روساي شوراهاي اسلامي بخش خضر آباد از ديگر برنامه هاي سفر استاندار يزد به شهرستان صدوق بود .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا