استاندار يزد گفت : ظرفيتهاي خوبي براي توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در استان وجود دارد و همه دستگاههاي اجرايي بايد براي توسعه دولت الكترونيك در استان همكاري و همراهي لازم را داشته باشند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ظهر سه شنبه يكم ارديبهشت ماه نخستين جلسه كارگروه توسعه دولت الكترونيك  با حضور استاندار يزد، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و مديركل فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري در سالن مرحوم حميدياي استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه اظهار داشت: فعاليتهاي خوبي در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات در استان شاهد هستيم و بايد اين اقدامات همگاني شود.
سيدمحمد ميرمحمدي ادامه داد: باتوجه به توانايي بخش خصوصي در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات ميتوان بخشي از پروژه هاي ملي و استاني را به اين بخش واگذار نمود تا زيرساختهاي توسعه دولت الكترونيك هرچه سريعتر فراهم شود.


پيگيري مصوبات سفر وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به استان


عباسعلي رضايي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در اين جلسه به مصوبات سفر وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به استان يزد اشاره كرد و طرح توليد تبلت دانش آموزي، انتخاب استان يزد به عنوان پايلوت توسعه و مهاجرت به نرم افزارهاي آزاد، واگذاري، هماهنگي، اجرا و مديريت وام وجوه اداره شده به استانها، حمايت از پروژه جويشگر بومي پارسي جو، طرح توليد فيبر نوري، استفاده از سامانه بومي سازي سرورها (pvm) در زيرساخت مجازي سازي ابر اطلاعات كشور، تأمين پهناي باند دانشگاه از شركت زيرساخت و اتصال آن به شبكه علمي و ملي كشور و طرح پيشنهادي شركت پيشگامان درباره تبديل ايران به هاب منطقه اي را از مهمترين مصوبات سفر وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به استان يزد عنوان كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا