نخستین نشست تخصصی IPv6 با حضور مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاههای اجرائی استان یزد و همکاری شرکت پیشگامان کی پاد در محل استانداری یزد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان, نخستین نشست تخصصی IPv6 در استان توسط شرکت پیشگامان کی پاد و با همکاری دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت اطلاعات استانداری یزد برگزار شد.

این نشست  در تاریخ 30 اردیبهشت 1394 با موضوع آشنایی با نسخه 6 پروتکل اینترنت (IPv6) با حضور مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه های اجرائی استان یزد در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد  برگزار شد.

در ابتدای نشست ، سرکار خانم مهندس فداکار مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری یزد طی سخنانی به ضرورت های  مهاجرت به نسخه 6 پروتکل اینترنت  تاکید داشتند و همچنین ایشان به موارد و بخشنامه های مهم حوزه فناوری اطلاعات در استان یزد نظیر پایلوت شدن استان یزد در زمینه مهاجرت به دنیای متن باز اشاره نمودند.

در ادامه، آقای مهندس گردش، کارشناس واحد شبکه و امنیت شرکت کی پاد، به ارائه مطلب در زمینه آشنایی با IPv6 و مکانیزم های مهاجرت از IPv4 به IPv6 پرداخته و به سوالات حاضرین در این زمینه پاسخ دادند.

در پایان این نشست، آقای مهندس عاقلی مدیرعامل شرکت پیشگامان کی پاد،  به موضوع «مخاطرات امنیتی سال 2014 » پرداخته و آمار و گزارشات موجود در این زمینه را به حاضرین ارائه نمودند.

این نشست دوستانه، در ساعت 11 به کار خود پایان داد.







سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا