با توجه به استقبال هموطنان از طرح های فروش فوری و پیش فروش رنو کپچر و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، عرضه این محصول در قالب مرحله دوم پیش فروش با موعد تحویل پاییز ۹۴ از ساعت ۱۱ صبح امروز آغاز شد .

به گزارش اخبار خودرو ،با توجه به استقبال هموطنان از طرح های فروش فوری و پیش فروش رنو کپچر و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، عرضه این محصول در قالب مرحله دوم پیش فروش با موعد تحویل پاییز ۹۴ از ساعت ۱۱ صبح امروز آغاز شد .

 

 دارا بودن گیربکس اتوماتیک دوکلاچه، مصرف بسیار پایین سوخت و موتور ویژه توربوشارژ در کنار قدرت بالای آن به همراه زیبایی منحصر به فرد این محصول و رعایت بالاترین استاندارد ایمنی اروپا از جمله مزایای این محصول است.

براساس این طرح پیش فروش، هموطنان می توانند از تاریخ شنبه سیزدهم تیر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و یا نزدیک ترین نمایندگی مجاز در محل سکونت خود، از شرایط جدید عرضه این محصول برخوردار شوند.

شرایط زیر هم اکنون فعال می باشد :
irrwbozpqv80ushaovt.png

 

قیمت کارخانه‌ای کلیه محصولات ایران‌ خودرو – تیرماه ۹۴

 

گروه صنعتی ایران‌ خودرو جدیدترین قیمت مصوب تمامی محصولات این شرکت , ویژه تیرماه ۹۴ را منتشر نمود .

 

به گزارش دنیای خودرو ،گروه صنعتی ایران‌ خودرو جدیدترین قیمت مصوب تمامی محصولات این شرکت , ویژه تیرماه ۹۴ را منتشر نمود . جدیدترین خودروی اضافه شده در این لیست رنو کپچر می‌باشد .

 

قیمت‌های درج شده برای تیرماه ۹۴ بدون هیچ تغییری نسبت به خردادماه به شرح ذیل اعلام میگرد .

 

fse2viy5waz3ywa4iugb

گام تازه براي تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه برداشته شد

امضای تفاهم نامه ایران خودرو و دانشگاه ها برای تولید خودروی الکتریکی و هیبریدی

گروه صنعتی ایران خودرو با امضای دو تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر همکاری مشترک خود برای طراحی و تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی در کشور را آغاز کرد.

به گزارش دنیای خودرو، این دو تفاهم نامه امروز – سه شنبه- با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به امضای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و رئیسان دو دانشگاه مهم کشور رسید.

امضای تفاهم نامه ایران خودرو و دانشگاه ها برای تولید خودروی الکتریکی و هیبریدی

امضای تفاهم نامه ایران خودرو و دانشگاه ها برای تولید خودروی الکتریکی و هیبریدی

موضوع تفاهم نامه های منعقد شده، همکاری بین ایران خودرو و دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر برای طراحی، نمونه سازی، تست و ساخت خودروهای الکتریکی و فول هیبرید در راستای دستیابی به تولید انبوه و کسب دانش فنی طراحی و تولید آن است.

 

براساس این تفاهم نامه ها مراحل طراحی و تولید خودروهای هیبرید و الکتریکی در سه فاز «تدوین مشخصات فنی و اقتصادی»، «طراحی و نمونه سازی خودرو» و «برنامه ریزی و نهایی سازی دانش فنی ساخت و تولید در مقیاس صنعتی» صورت خواهد گرفت.

 

در مراسم امضای این تفام نامه مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه تیراژ تولید در این شرکت در سال۹۳ نسبت به سال ۹۲ هفتاد درصد رشد داشته است اظهار کرد:ایران خودرو چهار موضوع کیفیت، صادرات، خدمات پس از فروش و توسعه محصول را در صدر فعالیت های خود قرار داده و به همین منظور پروژه های مختلفی را تعریف کرده که در حال اجرا است.

 

مهندس هاشم یکه زارع با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر افزایش سطح ارتباط صنعت و دانشگاه افزود:گروه صنعتی ایران خودرو برای تحقق این رویکرد راهبردی، برنامه ریزیهایی انجام داده است.البته این برنامه ها به تفاهم نامه های امروز در دو دانشگاه صنعتی شریف و امیر کبیر محدود نمی شود و در آینده نزدیک نیز برنامه های مشترکی با سایر مراکز علمی و پژوهشی خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: دراین برنامه ها و تفاهم نامه ها استفاده از مشاوران خارجی نیز در نظر گرفته شده است تا در آینده ای نزدیک حضور ما در بازارهای بین المللی افزایش بیشتری پیدا کند.وی تاکید کرد: یکی از اهداف ما در اجرای این پروژه ها و تفاهم نامه ها این است که در آینده خودروهای هیبریدی و الکتریکی را در سبد محصولات ایران خودرو قرار دهیم.

 

در مراسم امضای این تفاهم نامه ها، حسین فارسیانی، معاون استراتژی و برنامه‌ریزی گروه صنعتی ایران خودرو به تشریح ویژگی خودروهای هیبریدی و الکتریکی پرداخت و گفت: خودروهای هیبریدی در چهار سطح «استاپ.استارت»، «مایلد هیبرید»، «فول هیبرید» و «پلاگین هیبرید» (Plug-In) تعریف شده اند.

 

وی ادامه داد: در سطح «استاپ.استارت» امکان خاموش و روشن شدن خودکار موتور فراهم می شود که البته این فناوری در تمام انواع خودرو های هیبریدی وجود دارد.

 

فارسیانی افزود: در خودروهای سطح «مایلد هیبرید» موتور الکتریکی به تنهایی قادر به حرکت خودرو نیست و با اتصال موتور الکتریکی به موتور احتراق داخلی بخشی از توان مورد نیاز خودرو از موتور الکتریکی تامین می شود.

 

به گفته فارسیانی خودروهای فول هیبرید با ترکیب موتور الکتریکی با قوای محرکه مرسوم، امکان رانش خودرو به صورت تمام برقی و موتور احتراقی را دارند. رانش این خودروها می تواند با موتور احتراقی، موتور الکتریکی و یا هر دو باشد.

 

معاون استراتژی و برنامه‌ریزی گفت: خودرو فول هیبرید می تواند بصورت «پلاگین» و یا غیر شارژی عرضه شود که تفاوت آنها، حجم بیشتر باتری در خودروی «پلاگین» و در نتیجه پیمایش بیشتر این خودرو در حالت الکتریکی است.

 

وی در خصوص ویژگی خودروهای الکتریکی نیز گفت: این خودروها فاقد موتور احتراق داخلی یا هرنوع موتور غیر الکتریکی هستند و نیروی لازم برای رانش آنها صرفا از طریق موتور الکتریکی تامین می شود.

 

وی گفت: این خودروها از مجموعه باتری بسیار بزرگتری از نظر حجم، وزن و میزان ذخیره نسبت به سایر خودروها برخوردار هستند.

 

وی در ادامه به ارائه برخی آمارها در خصوص خودروهای هیبریدی و الکتریکی در بازارهای داخلی نیز پرداخت و گفت: در سال ۲۰۱۰ ، فقط ۲۵ هزار خودرو الکتریکی و پلاگین هیبرید وجود داشت که این عدد در سال ۲۰۱۱ به ۸۰ هزار و سال ۲۰۱۲ به ۲۰۰ هزار دستگاه افزایش پیدا کرد.

 

به گفته وی تعداد خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبرید در سال ۲۰۱۳ با افزایش ۱۰۰درصدی به ۴۰۵ هزار دستگاه رسید و پیش بینی می شود که با افزایش تیراژ تولید و کاهش قیمت باتری،در سال های آینده انقلابی اساسی در تیراژ این نوع خودروها بوقوع پیوندد.

تنوع و تسهیل پرداخت در جشنواره رمضان ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از روش های جدید فروش به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

تنوع و تسهیل پرداخت در جشنواره رمضان ایران خودرو

به گزارش دنیای خودرو مصطفی خان کرمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه مشتریان و هموطنان گرامی، با بیان این مطلب که با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، تعهدات معوق محصولات ایران خودرو به روز شده است، افزود: با توجه به نیاز بازار و انتظارات به حق مشتریان ، ایران خودرو قصد دارد در روش های جدید فروش خود، تنوع در پرداخت ها را به عنوان یک استراتژی جدید مد نظر قرار دهد و شروع این حرکت در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.

 

وی اضافه کرد :  به همین منظور در ماه مبارک رمضان پنج طرح فروش ویژه در دستور کار قرار گرفته که شامل روش های پیش فروش عادی، پیش فروش اقساطی، پیش فروش پلکانی ، فروش فوری و فروش نقد و اقساط می شود.

 

خان کرمی در تشریح هر یک از روش های جدید فروش در جشنواره رمضان اظهار کرد: در این جشنواره سعی شده از همه طیف محصولات استفاده شود به گونه ای که حداکثر سلایق و علایق مشتریان در نظر گرفته شود.

 

وی در پایان از مشتریان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر از خودروهای عرضه شده در قالب این جشنواره و ثبت نام، به نزدیک ترین نمایندگی محل سکونت خود مراجعه کرده و از شرایط مناسب این بخشنامه بهره مند شوند.

مهندس يكه زارع مطرح كرد

صنعت خودرو و قطعه سازی، دو بال توسعه صنعتی کشور

خودروسازان و قطعه سازان هم گام با هم برای توسعه استقلال صنعتی کشور و حضور در بازارهای بین المللی گام بر می دارند.
صنعت خودرو و قطعه سازی، دو بال توسعه صنعتی کشور

به گزارش دنیای خودرو مهندس هاشم یکه زارع در بازدید از شرکت اتحاد موتور با بیان این مطلب گفت: صنعت قطعه از خودروسازی جدا نیست و این بخش ها، دو بال صنعتی کشور هستند.

 

وی افزود: سیاست ایران خودرو در قبال قطعه سازان، شفاف سازی و حرکت به سمت افزایش ساخت داخل همراه با ارتقای کیفیت قطعات است.

 

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که برای خودرو ساز شدن نباید دچار روزمرگی شویم تصریح کرد: صنعت قطعه سازی کشور باید در جهت استفاده از فن‌آوری های روز تولید گام بر دارد.

 

یکه زارع راز موفقیت خودروسازان را در گرو اتکا به قطعه سازان داخلی دانست و اظهار داشت:منافع قطعه‌سازان جدا از خودروسازان نیست و با هم‌دلی و همکاری متقابل می توان آینده خوبی برای آینده خودرو سازی فراهم کرد.

 

وی تاکید کرد: استراتژی هفت ساله گروه صنعتی ایران خودرو بر مبنای طراحی محصولات داخلی و همکاری با شرکای خارجی درقالب برد-برد است.

 

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که رشد صنعت خودرو منوط به رشد و توسعه صنعت قطعه است افزود: ارتباط و همکاری مستمر بین دو خودروسازان و قطعه سازان باید به نفع هر دو بخش باشد.

 

وی بر لزوم ارتقای کیفی هر چه بیش‌تر تولید قطعات ساخت داخل تاکید کرد و گفت: با افزایش شاخص های کیفی تولید قطعات، محصولات خودروسازان نیز به همان نسبت ارتقا می یابند.

 

در ادامه محمد شهپری مدیر عامل شرکت اتحاد موتور گفت: با تدابیر تیم مدیریتی گروه صنعتی ایران خودرو روح تازه ای در کالبد صنعت قطعه سازی دمیده شده است.

 

وی از آمادگی این شرکت برای تامین قطعات مود نیاز خطوط تولید در ایران خودرو خبر داد و خاطر نشان کرد: با نظم اقتصادی و مالی حاکم، قطعه سازان به خوبی می توانند قطعات مورد نیاز خطوط تولید خودروسازان را تامین کنند.

 

گفتنی است، مهندس یکه زارع به همراه تعدادی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو از بخش های مختلف شرکت اتحاد موتور بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات این شرکت آشنا شدند.

آغاز به کار مرکز تحقیقات گیربکس در ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تکمیل زنجیره خودروسازی و توسعه سیستم های مختلف خودرویی، مرکز تحقیقات گیربکس را راه اندازی کرد.

آغاز به کار مرکز تحقیقات گیربکس در ایران خودرو

به گزارش دنیای خودرو، مهندس هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار کرد: ایران خودرو پیش از این مراکز تحقیق و طراحی در زمینه های بدنه و موتور را ایجاد کرده و به دانش فنی مناسب در این بخش ها دست یافته است.

وی تاسیس مرکز تحقیقات گیربکس را گامی بلند در راه تحقق برنامه راهبردی ایران خودرو عنوان کرد و افزود: با توجه به تجربه و تخصص شرکت چرخشگر، ماموریت ایجاد مرکز تحقیقات گیربکس به این شرکت داده شده است.

مهندس یکه زارع از دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای طراحی و تولید گیربکس در این مرکز خبر داد و گفت: در برنامه کوتاه مدت، که نزدیک به ۱۵ ماه تا رسیدن به تولید انبوه طول می کشد شرکت های معتبر جهانی هم کاری می کنند و برنامه بلندمدت که از دو تا دونیم سال طول می کشد، عرضه گیربکس جدید از ایده تا تولید انبوه را در بر دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گیربکس های اتوماتیک و شش دنده به بالا را موضوع اصلی مرکز تحقیقات گیربکس عنوان کرد و گفت: در نخستین گام، گیربکس های دابل کلاچ اتوماتیک دی. سی. تی. طراحی و تولید خواهد شد.

وی همکاری با دانشگاه های داخلی و خارجی و پتانسیل موجود در مجموعه گروه صنعتی به ویژه نیروی انسانی متخصص را یک الزام در طراحی و تولید گیربکس ذکر کرد و گفت: با یک شریک خارجی برای آموزش های لازم همکاری می کنیم و محصولات تولیدی، برند ایران خودرو خواهد بود.

شایان ذکر است شرکت چرخشگر تولید کننده گیربکس های خودروهای سنگین از سال ۴۸ شروع به کار کرده و۱۷ درصد مالکیت آن به «زد. اف» آلمان تعلق دارد؛ از همین رو ماموریت مرکز تحقیقات گیربکس از سوی ایران خودرو به این شرکت داده شده است.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا