یک فرد چینی رکورد شکنی هنر چوب برای طولانی ترین کنده کاری از قطعه واحد از تخته و الوارعدد می رود راه طولانی!

هنرمند چینی است یک مکان در کتاب گینس ثبت شد پس از ایجاد طولانی ترین کنده کاری های چوبی در جهان به دست آورد.

ژنگ Chunhui، کارور چوب معروف، چهار سال را صرف ایجاد آثار هنری است که بیش از 40ft طولانی و ساخته شده از تنه درخت تنها.

این صحنه است که در واقع یک کپی از نقاشی معروف چینی در امتداد رودخانه در طول جشنواره کینگ مینگ "که بیش از 1000 سال پیش ساخته شده است.

1

هنرمند چینی ژنگ Chunhui در زمان چهار سال برای تکمیل این کنده کاری چوب است که یک کپی از نقاشی معروف. این رکورد جهانی گینس برای طولانی ترین کنده کاری های چوبی و اقدامات بیش از 40ft برنده

 

 

این کار در واقع یک کپی از نقاشی معروف چینی در امتداد رودخانه در طول جشنواره کینگ مینگ "که توسط ژانگ Zeduan در دوران سلسله آهنگ تولید شد

 

هر چند که بارها تکرار شده است، نسخه Chunhui، که از یک قطعه واحد از تنه درخت ساخته شده است، قطعا دیدنی ترین.

کار پیچیده ویژگی های قایق ها، پل ها، ساختمان ها و حتی 550 نفر به صورت جداگانه حک شده است.

قطعه اندازه گیری 12.286 متر طول، 3.075 متر ارتفاع است در آن بالاترین نقطه و همچنین 2.401 متر عرض دارد.

نقاشی اصلی، به عنوان "چینی مونا لیزا" به دلیل شهرت آن اشاره شده است، در طول آهنگ دودمان توسط هنرمند ژانگ Zeduan به پایان رسید.

 

این نقاشی، که در اصل در اسکرول انجام شد و طراحی شده برای به طور پیوسته توسط بیننده unwound است، از نظر تاریخی قابل توجهی به دلیل آن زندگی روز به روز از مردم فقیر و غنی در چانه باستان را نشان می دهد

 

آثار هنری ویژگی های ساختمان، قایق ها، پل ها و 550 نفر به صورت جداگانه حک شده که حیوانات گله داری نشان داده شده است، حمل و نقل کالا در بازارهای خرید و رفتن در مورد کسب و کار روزانه خود را در یک تصویر لحظهای از زندگی باستانی چینی

این است که در یک طومار دست نقاشی و طراحی شده است تا در توسط به آرامی أنوندنج دستگاه کاغذ از راست به چپ، طول بازو در یک زمان، مانند یک کمیک استریپ های باستانی نگاه کرد.

این است که از اهمیت بزرگ تاریخی در نظر گرفته آن را به عنوان مستند زندگی روز به روز مردم چین، هر دو فقیر و غنی، 900 سال پیش است.

نسخه های بعد ساخته شد اما با صحنه های اضافه شده از مینگ و چینگ بار، در همراهی با سنت چینی از هنرمندان معاصر بازسازی شاهکارهای باستانی.

در حالی که نسخه Chunhui آسان برای تشخیص دلایل روشن خواهد بود، آن را از هیچ صحنه هایی از مدرن روز چین را اضافه کنید.

این کار رکورد جهانی در روز پنج شنبه هفته گذشته به عنوان بخشی از گینس رکوردهای جهانی روز اهدا شد، راه اندازی به مناسبت روز کتاب رکوردهای کتاب کپی رایت پرفروش شد.

 

اصلی بارها تکرار شده است به عنوان چین دارای یک سنت فرهنگی به موجب آن هنرمندان معاصر تکرار شاهکارهای قدیمی در حالی که با اضافه کردن تصاویر را از سن خود را دارند. هر چند Chunhui تا به هر چیزی از مدرن روز چین اضافه شده است، نسخه خود را باید نسبتا قابل تشخیص است

سوابق دیگر شکسته در همان روز شامل حلقه حولا ترین به طور همزمان چرخید، که در انگلستان، شکسته شد توسط گروه رقص "Majorettes Marawa را، که 264 حلقه حولا بین آنها چرخید.

این جایزه برای بزرگترین جمع مردم در لباس پنگوئن همچنین به انگلستان رفت و پس از 325 نفر تا لباس پوشیدن و.

بیشترین شمشیر بلعیده زیر آب به استرالیا رفت، در حالی که ایالات متحده آمریکا در زمان خانه به رسمیت شناختن بزرگترین مجموعه جعبه های پیتزا، به عنوان اسکات وینر به حال 595 جعبه.

دیگر مجموعه ها شامل طولانی ترین شات بسکتبال، که توسط قانون کوری پخش هارلم جهانگردان عاشق با پرتاب از 109 فوت 9 اینچ برنده شد، همراه با سریع ترین 100M در حال اجرا در تمام چهار دست و پا، اکثر مردم در لباس نینجاهای.

رکورد ترین دارت توسط یک دست در یک دقیقه گرفتار و بیشتر بطری راست راه میرفتند در سراسر شدند، عجیب، شکسته در همان زمان و با همان شخص.

کنده کاری Chunhui در کاخ موزه در پکن، در همان محل رفته که در آن بنا شده است پرده برداری شد.

ضبط: منبت جهان طولانی ترین چوب!
 
از آن زمان هنرمند چینی ژنگ Chunhui 4 سال برای ورود به کتاب گینس ثبت شد برای طولانی ترین کنده کاری های چوبی در جهان است. Chunhui کارور چوب معروف است، و خلقت او، شاهکارش، است بیش از 40 پا (12 متر) طول و ساخته شده از یک تنه درخت تنها.

علاوه بر اینکه تا زمانی، آن را نیز در 3 متر ارتفاع (10 فوت) می ایستد و 2.4 متر (8 فوت) گسترده است. این کار به طرز شگفت آوری پیچیده سه بعدی قایق، ساختمان پل ها و پیکره های انسانی به صورت جداگانه 550 حک شده، که در حال حمل و نقل کالا، خرید در بازار، صحبت کردن با یکدیگر و رفتن در مورد کسب و کار روزانه خود را.

 

این صحنه به تصویر کشیده است که در واقع یک کپی از یک نقاشی بسیار مشهور چینی در امتداد رودخانه در طول جشنواره Quinming '، که بیش از 1،000 سال پیش در سلسله آهنگ توسط هنرمند ژانگ Zeduan نقاشی شده است. بسیاری از آن را به 'چینی مونا لیزا "در نظر بگیرند. این نقاشی یکی از بهترین نشانه از آنچه فرهنگ باستانی چینی زندگی بوده است.

 

این کار رکورد جهانی در روز پنج شنبه هفته گذشته به عنوان بخشی از گینس رکوردهای جهانی روز اهدا شد. کنده کاری Chunhui در کاخ موزه در پکن، در همان محل رفته که در آن بنا شده است پرده برداری شد.17


متفاوت‌ترین کنده‌کاری چوبی دنیا

 

 

چوب وسیله ای برای هنرنمایی افرادی است که به دنبال کنده کاری هستند و از جمله هنرهایی به حساب می آید که کمتر کسی می تواند به آن مشغول شود زیرا این رشته نیاز به اعصاب و دقت بالایی دارد.

 چینی ها از سالیان سال پیش هنرهای چوبی خود را به دنبا عرضه کرده اند و در این رشته به مهارت خاصی رسیده اند به طوری که چینی ها باستانی را می توان بزرگترین کنده کاران دنیا معرفی کرد. آن ها می توانند تکه چوب های ساده را به هنرهای باورنکردنی تبدیل کنند.

“ژنگ چون هوای” هنرمند چینی است که توانسته باردیگر هنر باستانی چین را به دنیا نشان دهد. این هنرمند دست به کاری زده است که شاید هیچ انسانی به دنبال آن نرود زیرا انجام آن نیاز به دقت و البته حوصله بسیاری دارد.

 

این مرد در طی ۴ سال گذشته تمام زندگی خود را صرف یک کنده کاری بی نظیر کرده است. او روی یک تنه درخت ۱۲ متری یکی از نقاشی های باستانی و معروف چین باستان را با کامل ترین جزئیات پیدا کرده است و برای ساختن هر بخش آن ماه ها زمان گذاشته است.

این چوب طولی ۱۲ متری، ارتفاعی ۳ متری و قطری دو متری دارد. همه آن هایی که برای اولین بار با این تنه درخت روبرو می شوند بدون شک از تعجب دهانشان باز می ماند و عده ای نیز این اثر را کار ربات یا ماشین های صنعتی می دانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا