یزدفردا:نماینده رسمی Renault فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

 نماینده رسمی Renault فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

بر این اساس, طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو, محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوعی عرضه می شوند. در طرح اقساطی محصولات این برند اروپایی با تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیونی عرضه می شوند.

سفران شش سیلندر که خودروی لوکس و قدرتمند دنیای رنو است از بیشترین تسهیلات در این طرح بره مند شده است و با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۱۲ ماهه به علاقمندان این برند اصیل و اروپایی عرضه می شود.

پس از سفران، رنو داستر یعنی پر فروش ترین شاسی بلند اروپایی دنیای رنو که توانسته بسیاری از گواهینامه های ایمنی بین المللی را کسب کند با ۴۸ میلیون تومان تسهیلات عرضه شده و خریداران می توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره نمایند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می شود.

شکوهی اعلام کرد ادامه این شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تنها تا ۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۴ ادامه داشته و پس از آن تمدید نخواهد شد.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو همچنین اعلام کرد: رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG۳۵۰، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I۲۰ قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می رسد.

فلوئنس تنها خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور ۲۰۰۰ سی سی و گیربکس دستی ۶ سرعته به بازار عرضه می شود و در روش اقساطی این خودرو با بهره بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می شود.

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت نام است.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با بیان اینکه خودرو ها به صورت ۲۰ و ۳۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک این خودرو اروپایی شده و از رانندگی با این خودروی خاص لذت ببرند.

شکوهی تصریح کرد: در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود .

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

 

حضور هیات بلندپایه رنو در نگین خودرو
مدیرکل مناطق آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت رنو از امکانات و عملکرد نگین خودرو تمجید کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،در نیمه ماه سپتامبر و همزمان با حضور وزرای کشاورزی و اقتصاد فرانسه در ایران، هیات بلندپایه رنو از امکانات شرکت نگین خودرو بازدید کردند.

 اعضای این هیات شرکت رنو که به سرپرستی آقای Cambier، مدیرکل مناطق آفریقا، خاورمیانه و هند،  به ایران عزیمت کرده بودند شامل آقای Tenembaum مدیرکل توسعه کسب و کار رنو، آقای Wertans مدیرکل فروش رنو و آقای Bellieudمدیرکل خدمات پس از فروش رنو بود که گروهی از مدیران و کارشناسان رنو، این هیات را همراهی می کردند.

369

در بازدیدی که از تعمیرگاه مرکزی شرکت نگین خودرو، واقع در شرق تهران، به عمل آمد آقای Cambier از آقای حسینی، مدیرعامل شرکت نگین خودرو، بابت استانداردسازی صورت گرفته و فرایند ارائه سرویس های فنی به مشتریان تشکر و قدردانی کرده و بر نقش موثر خدمات پس از فروش کارآمد و مطلوب بر ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان تاکیدکردند.

در ادامه این بازدید، گروه در انبار قطعات شرکت حاضر شدند و ضمن بررسی میزان موجودی و نرخ خروج کالا از انبار، نکاتی را جهت بهبود فرایندهای داخلی اعلام کردند.

پس از این بازدید از تعمیرگاه مرکزی، برنامه توسعه شرکت نگین خودرو در دوره زمانی ۳ ساله به مدیران شرکت رنو ارائه شد و با توجه به برنامه های آتی که اعلام شد، آقایCambier نکاتی را در خصوص تجارب برند رنو در کشورهای مختلف اعلام داشتند و آقای حسینی نیز بر اهمیت اجرای صحیح آنها و بومی سازی برخی موارد نیز تاکید کردند.

در بخش پایانی این بازدید، این هیات در محل نمایشگاه مرکزی نگین خودرو واقع در بلوار ارتش حاضر شده و کارشناسان فروش شرکت اقدام به معرفی محصولات موجود در این شعبه کردند. آقای Wertans مدیرکل فروش رنو نیز، ضمن ابراز خوشحالی از اجرای دموی استاندارد خودرو در هنگام فروش، از سطح بالای اطلاعات فنی کارشناسان فروش قدردانی کردند.

همچنین در ادامه شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو، توضیحاتی در خصوص فرایند نظرسنجی از مشتریان و مشخصات جمعیت شناختی مشتریان ارائه کرد.

325

پس از بازدید از امکانات شرکت، جلسه ای جهت ارزیابی بازار ایران، عملکرد نگین خودرو در سال ۲۰۱۵ و برنامه شرکت در سال ۲۰۱۶ با حضور مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

در بخش جمع بندی آقای Cambier  ضمن ابراز رضایت از شرایط موجود از آقای حسینی درخواست کردند تا نسبت به طراحی و آماده سازی برنامه جامع ۱۰ ساله با در نظرگرفتن عوامل موثر اقتصادی، اجتماعی، جمعیتی و سیاسی و ارسال آن به شرکت رنو اقدام شود.

وی در پایان تصریح کرد: به جهت رعایت استاندارد های رنو در شبکه نمایندگان شرکت نگین خودرو و عملکرد درخشان این شرکت در زمینه های مختلف فروش، خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان، نمایندگی رسمی قطعات کلیه محصولات برند رنو در ایران به شرکت نگین خودرو واگذار شد.
رنو داستر چهار ستاره ایمنی را کسب کرد
رنو داستر تحت آزمون ایمنی لاتین ان کپ قرار گرفته و موفق به کسب چهار ستاره ایمنی شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، داستر تست شده در این آزمون در کلمبیا تولید شده و به صورت استاندارد دارای کیسه هوای راننده است.

داستر برای ایمنی سرنشین بزرگسال امتیاز ۱۱ از ۱۷ را دریافت کرده که باعث کسب امتیاز چهار از پنج ستاره شده است.البته ایمنی سرنشین کودک در این خودرو ۲۱٫۳۷ از ۴۹ و در نتیجه دریافت تنها ۲ ستاره بوده است.

Dacia-Duster_2011_800x600_wallpaper_12

امتیاز پایین این خودرو در ایمنی سرنشین کودک می تواند به دلیل فقدان نگهدارنده های کودک ISOFIX در نمونه تست شده باشد که بر اساس کتابچه این خودرو در دیگر مدل های داستر موجود است. هم چنین به دلیل عدم وجود کسه هوای سرنشین جلو، احتمال آسیب به سر در این خودرو وجود دارد.

هم چنین گفته شده که بدنه رنو داستر مقاومت کافی را ندارد و در قسمت جلوی این خودرو ساختاری خطرناک وجود دارد که می تواند منجر به آسیب زانوی راننده و سرنشین شود.

۵ نمایندگی جدید رنو در ایران افتتاح شد
نماینده رسمی رنو در راستای مشتری مداری و خدمت رسانی به مشتریان بالقوه و مالکین خودروهای رنو اقدام به افتتاح ۵ نمایندگی جدید در شهرهای تهران، آمل، بابل، قم، سمنان، نمود.
۵ نمایندگی جدید رنو در ایران افتتاح شد

به گزارش اخبار خودرو ، طبق اعلام شبکه نمایندگان مجاز شرکت نگین خودرو، این واحد  بر اساس برنامه توسعه خود در نظر دارد تا پایان سال تعداد نقاط فروش و خدمات پس از فروش برند رنو را  به ۵۰ مرکز برساند و بر این اساس پس از افتتاح ۳ نمایندگی در شهر های اصفهان، گرگان و تهران طی ماه های اخیر، ۵ نمایندگی جدید در ماه جاری به این شبکه اضافه شدند.

در شهر تهران و در قسمت غربی این کلان شهر در خیابان آزادی، نرسیده به میدان آزادی، کوچه کوی نور، پ  ۲- کد نمایندگی ۴۰۸ و با شماره تماس ۶۶۰۰۶۹۹۰-۰۲۱ افتتاح شد. این نمایندگی از فعالین صنعت خودرو بوده و سابقه درخشانی در حوزه خدمات پس از فروش به ویژه برند رنو دارد.

در شهر قم نمایندگی آخوندی با سابقه درخشان در حوزه خودروهای وارداتی با کد ۱۱۲ و با شماره تماس ۳۷۷۳۰۶۸۱-۳۷۷۳۳۴۱۵-۰۲۵افتتاح شد. این نمایندگی در قم، خیابان سی متری هنرستان، روبروی بیست متری شهید بهشتی واقع شده است.

در شمال کشور و در شهرهای آمل و بابل، شرکت نگین خودرو نمایندگی های صادقی و بزرگ روشن را افتتاح کرد. نمایندگی روشن با کد ۲۱۸ و به آدرس بابل، کمربندی امیرکلا، جنب پمپ بنزین و با شماره تماس ۳۲۳۵۵۱۵۵-۰۱۱ فعالیت خود را آغاز کرد. نمایندگی صادقی نیز با کد ۲۲۰ و به آدرس آمل، انتهای خیابان طالب آملی، دوراهی اوجی آباد و با شماره تماس تلفن: ۷-۴۳۰۸۴۲۲۵-۰۱۱ به جمع شبکه نمایندگان این برند اصیل اروپایی پیوست.

در شهر سمنان نمایندگی خسروانی با کد ۲۲۱ و با شماره تماس ۳۳۳۰۰۰۰۱-۰۲۳ نماینده دیگری است که به عنوان نگین رنو در شهر سمنان افتتاح شد.

این نمایندگی به آدرس سمنان، بلوار قدس، جنب بانک قوامین آماده پاسخگویی به مراجعین محترم است.
رنو کوئید مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودرو جهان
تولید خودرو ارزان‌قیمت که از کیفیت قابل قبولی بهره‌مند باشد، کار آسانی نیست و درواقع یک هنر است و رنو ازجمله خودروسازهایی هست که این هنر را به خوبی آموخته است.

اخبار خودرو -تولید خودرو ارزان‌قیمت که از کیفیت قابل قبولی بهره‌مند باشد، کار آسانی نیست و درواقع یک هنر است و رنو ازجمله خودروسازهایی هست که این هنر را به خوبی آموخته است. از زمانی که رنو از کوئید رونمایی کرد، مشخص بود که قرار است یکی از ارزان‌ترین اتومبیل‌های جدید موجود در سراسر جهان، باشد و احتمال می‌رفت قیمت آن از ۴۷۰۰ دلار شروع شود.

Renault-KWID-20-765x346

خُب، در حال حاضر رنو حتی فراتر از انتظار‌ها عمل کرده و کوئید را با شروع قیمت ۲۵۶۹۶۸ روپیه یعنی تنها ۳۸۸۵ دلار در هند رونمایی کرده که گران‌ترین مدل آن هم ۳۵۳۰۰۰ روپیه (۵۳۴۰ دلار) قیمت‌گذاری شده است. راز قیمت پایین آن در این واقعیت نهفته است که کوئید در کارخانه مشترک رنو-نیسان در Chennai هند که قلب خودروسازی و درواقع دیترویت هندوستان به شمار می رود و با نرخ بومی سازی ۹۸ درصد تولید شده است.

درواقع کوئید یک ماشین شهری هست که بر اساس پلتفرم CMF-A رنو نیسان ساخته‌شده و ابعاد آن شامل ۳۶۷۹ میلی‌متر طول، ۱۵۷۹ میلی‌متر عرض و ۱۴۷۸ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن هم ۲۴۲۲ میلی‌متر هست. رنو کوئید از فاصله نسبتاً زیاد ۱۸۰ میلی‌متر از سطح زمین، بهره می‌برد و برای جاده‌هایی که از کیفیت پایینی دارند، بسیار مناسب است.

Renault-Kwid-1-765x508 Renault-KWID-11-765x546 Renault-KWID-3-765x511

در زیر کاپوت کوئید، یک موتور بنزینی سه سیلندر ۰.۸ لیتری قرار گرفته که توان ۵۳ اسب بخار در دور ۵۶۷۸ و گشتاور ۷۲ نیوتن متر در دور ۴۳۸۶ تولید می‌کند و به یک گیربکس پنج دنده دستی متصل شده است. مصرف سوخت ترکیبی آن تنها ۴ لیتر در صد کیلومتر و ظرفیت مخزن سوخت آن هم ۲۸ لیتر می‌باشد.

Renault-KWID-14-765x385

رنو وعده داده که کوئید در آینده با یک موتور قوی‌تر ۱.۰ لیتری و گیربکس خودکار قابل سفارش خواهد بود.

باوجود قیمت پایین رنو امکانات رفاهی مناسبی برای آن در نظر گرفته که شامل: فرمان برقی، تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی جلو، چراغ مه شکن، سیستم ورود بدون کلید و قفل مرکزی، سیستم ناوبری همراه با صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی مجهز به بلوتوث، USB، AUX، و کیسه هوای راننده اختیاری می‌شود.

Renault-KWID-19-765x430

رنو دریافت سفارش برای کوئید را از اواخر ماه مرداد شروع کرده است. در حال حاضر تولید و عرضه این خودرو برای یک میلیون دستگاه در سال برنامه‌ریزی شده است. رنو همچنین ایران را به عنوان یکی از بازارهای کوئید اعلام کرده اما اینکه این خودرو را در ایران تولید نماید یا به صورت وارداتی عرضه کند هنوز مشخص نیست. این موضوع به شرایط پیچیده داخل ایران و صنایع خودروسازی آن مربوط می شود زیرا عرضه چنین خودرویی، بازار و قیمتهای خودرو در ایران را متلاطم خواهد نمود.


رنو-نیسان، قطب سوم خودروسازی ایران
با آغاز به کار دولت یازدهم، پروژه تشکیل قطب سوم در حالی از سوی مشاور ارشد رئیس‌جمهور مطرح شد که وی همان زمان در گفت‌و‌گو با «دنیای اقتصاد» از «نیسان ژاپن» به‌عنوان بخت اول این پروژه نام برد.

images (1)

حالا هم پیمان کارگر، مدیر امورخاورمیانه رنو با تاکید بر احتمال حضور گسترده نیسان در ایران، تلویحا این شرکت را به همراه رنو، کاندیدای اصلی پروژه قطب سوم عنوان می‌کند. رنو و نیسان سال هاست با یکدیگر شراکت مستقیم دارند و در دنیای خودروسازی، آنها را به‌عنوان گروه رنو-نیسان، می‌شناسند و آن طور که کارگر می‌گوید، رنو در حال فراهم کردن مقدمات حضور نیسان در ایران است. به گفته وی، در آینده با آمدن نیسان و قرار گرفتن این شرکت در کنار رنو، گروه رنو-نیسان، به قلب قطب سوم خودروسازی ایران تبدیل خواهد شد.

پروژه تشکیل قطب سوم خودروسازی ایران اگرچه در دولت قبل نیز مطرح بود و حتی شهرهایی مانند تبریز و اصفهان نیز کاندیدای میزبانی آن شدند، اما در نهایت بی‌نتیجه باقی ماند و حالا دولت یازدهم به‌طور جدی پیگیر تاسیس «خودروساز سوم» است. پیش‌تر اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور، عنوان کرده بود قطب سوم در چابهار تشکیل خواهد شد و این پروژه با حمایت مستقیم دولت و البته توسط بخش خصوصی به انجام خواهد رسید. ظاهرا هدف اصلی از تشکیل قطب سوم، ایجاد خودروسازی رقابت‌پذیر و دارای قدرت صادرات است، که به‌واسطه آن، خودروسازان بزرگ کشور نیز تکانی به خود داده و سطح کمی و کیفی محصولات شان را بالا ببرند.

هرچند با توجه به اظهارات مشاور ارشد رئیس‌جمهور و معاون امور خاورمیانه رنو، به‌نظر می‌رسد «رنو-نیسان» (با محوریت نیسان) گزینه اصلی پروژه قطب سوم خودروسازی کشور است، اما به گفته منابع آگاه، خودروسازان چینی و همچنین شرکت هیوندایی موتورز کره نیز از دیگر کاندیداهای این پروژه به شمار می‌روند.

منبع » دنیای اقتصاد

انقلاب نگین خودرو در قطعات یدکی محصولات رنو
جمشید حسینی مدیرعامل نگین خودرو ،جدیدترین تحولات این شرکت به‌عنوان نماینده رنو فرانسه در ایران را تشریح کرد.

حسینی با اشاره به نقش پررنگ قطعات یدکی در رضایتمندی مشتریان گفت:”یکی از مهم‌ترین مباحثی که در رضایتمندی مشتریان نقش دارد بحث قطعات یدکی است. پیش از این یکی از نگرانی‌های مالکین خودروهای رنو، قیمت قطعات یدکی این برند و در دسترس بودن آن‌ها بود و به همین دلیل در چند ماه اخیر ما تمرکز ویژه‌ای بر روی بحث قطعات یدکی داشتیم و خوشبختانه با همکاری و موافقت شرکت رنو فرانسه توانستیم مجوز عرضه قطعات یدکی تمامی محصولات رنو چه مدل‌های تولید شده در ایران و چه نمونه‌های وارداتی را به دست آوریم.”

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه گفت:”ما پیش از هر چیز وضعیت رقبا در بازار را بررسی کردیم تا بتوانیم قیمت قطعات آن‌ها را به دست آوریم و درنهایت استراتژی خود را با همکاری رنو فرانسه به‌گونه‌ای چیدیم که بتوانیم بیشترین سهم بازار را به دست آوریم و در این راستا سود حداقلی را در نظر گرفتیم. از سوی دیگر باید در نظر داشت قطعات یدکی در حالت عادی پیش از آنکه به دست مشتری برسد چندلایه را طی می‌کند و به‌این‌ترتیب قیمت قطعات هر بار افزایش پیدا می‌کند.این در حالی است که ما به‌طور مستقیم از رنو فرانسه خرید می‌کنیم و به همین دلیل به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت قطعات یدکی که ما عرضه می‌کنیم بسیار پایین‌تر از قیمت قطعات یدکی اصلی است که هم‌اکنون در بازار عرضه می‌شود. به‌این‌ترتیب با حذف واسطه‌ها و کاهش حاشیه سود می‌توانیم قیمت قطعات یدکی را بعضا بین ۵۰ تا ۷۰درصد به ویژه در مدل های تندر و مگان نسبت به آنچه هم‌اکنون از سوی واردکنندگان دیگر در بازار عرضه می‌شود پایین‌تر بیاوریم.”

وی با اشاره به خودروهایی که قطعات یدکی آن‌ها در این طرح عرضه خواهد شد گفت:”مجوز عرضه قطعات تمامی محصولات رنو چه نمونه‌های تولید شده در داخل کشور و چه نمونه‌های وارداتی از سوی رنو به ما داده شده است. به‌این‌ترتیب غیر از محصولات وارداتی که از سوی نگین خودرو عرضه شده‌اند، قطعات اصلی خودروهای تندر۹۰ و مگان را نیز در بازار عرضه خواهیم کرد ضمن آنکه هر محصولی از رنو که در آینده به‌صورت تولید داخل یا وارداتی به بازار ایران عرضه شود نیز شامل این موضوع است.”

حسینی افزود:”مهم‌ترین مزیت این طرح برای مشتریان در درجه اول کاهش قیمت قطعات محصولات رنو در بازار است. از سوی دیگر برای ما بسیار مهم است که برای راحتی خیال مشتریان، دسترسی به قطعات آسان باشد و به همین دلیل با توزیع گسترده قطعات، از این نظر نیز خیال مشتریان آسوده خواهد بود. در کنار این‌ها بحث اصالت قطعات نیز مطرح است چراکه هم‌اکنون مشتریان با اطمینان می‌دانند قطعاتی که خریداری می‌کنند قطعاتی است که از سوی رنو فرانسه تایید شده است و می‌توانند با اطمینان آن‌ها را بر روی خودروهای خود نصب کنند.”

وی افزود:”هم‌اکنون فروشگاه بزرگی در خیابان چراغ برق برای این منظور تهیه شده است تا به‌عنوان مرکز توزیع و فروش این قطعات در نظر گرفته شود. این فروشگاه به‌زودی آغاز به کار خواهد کرد اما فعالیت اصلی ما از حدود یک ماه دیگر آغاز می‌شود.”

منبع:عصر خودرو

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا