یزدفردا:تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴-۳ کشته در حادثه رانندگی در مراسم عروسی

وی با بیان اینکه کشته شدگان این حادثه خونین رانندگی همگی اعضای یک خانواده هستند، گفت: این تصادف شدید رانندگی بر اثر انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۴۰۵ ناشی از شتاب بی مورد و حرکت با عجله راننده آن اتفاق افتاد.

به گزارش اخبار خودرو ،بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده یک دستگاه خودرو در شهرستان تکاب در آذربایجان غربی جشن عروسی یک خانواده را به عزا تبدیل کرد.

رییس پلیس راه تکاب – شاهین دژ به ایرنا گفت: این حادثه عصر روز یکشنبه بر اثر تصادف شدید رانندگی در یک کاروان عروسی در این شهرستان به وقوع پیوست که موجب شد سه نفر از اعضای خانواده ای جان خود را از دست بدهند.

سروان بابک رضانژاد با تشریح جزییات این حادثه افزود: این حادثه رانندگی به دلیل برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سواری نیسان پاترول در فاصله یک کیلومتری جاده تکاب به شاهیندژ در حوالی شهرک صنعتی تکاب به وقوع پیوست .

وی اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو در دم جان باخته و راننده این خودرو نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سروان رضانژاد افزود: در این حادثه رانندگی یک نفر دیگر نیز زخمی شده که برای مداوا به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شده است.

وی با بیان اینکه کشته شدگان این حادثه خونین رانندگی همگی اعضای یک خانواده هستند، گفت: این تصادف شدید رانندگی بر اثر انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۴۰۵ ناشی از شتاب بی مورد و حرکت با عجله راننده آن اتفاق افتاد.

سروان رضانژاد اضافه کرد: خودرو پژو که سرنشینان آن پدر، مادر و پسر عضو یک خانواده بودند در یک کاروان عروسی با عجله و بی احتیاطی زیاد در حال حرکت و همراهی خودروی عروس بودند که راننده این خودرو به دلیل رانندگی عجولانه، آرامش لازم برای رانندگی را از دست داد و موجب انحراف به چپ خودرو و تصادف شدید با خودروی دیگر شد.

وی گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و افزایش مسافرت و تردد در جاده های بین شهری راننده های خودروها باید با آرامش، صبوری، رعایت کردن حق تقدم و نکات ایمنی و بدون عجله در جاده ها تردد کنند تا از وقوع حوادث دلخراش رانندگی و کشته شدن هموطنان در اثر بی احتیاطی جلوگیری شود.

شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی و در فاصله ۳۰۹ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

 


 

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

 

 

 

ساندرو تولید داخل رونمایی می شود

رنو ساندرو خودرویی که به نوعی تولید آن فراموش شده، اکنون تولید آن در پارس خودرو آغاز شده است.
ساندرو تولید داخل رونمایی می شود

به گزارش اخبار خودرو ،رنو ساندرو یکی از همان خودروهای پلت فرم تندر ۹۰ است که قرار بود در ایران تولید شود اما تولیدش به فراموشی سپرده شده بود.

خودرو ساندرو (B۹۰) محصول جدید پارس خودرو سه شنبه (فردا) رونمایی خواهد شد.

رنو ساندرو یکی از همان خودروهای پلت فرم تندر ۹۰ است که قرار بود در ایران تولید شود اما تولیدش به فراموشی سپرده شده بود.

تولید این خودرو هم اکنون در پارس خودرو آغاز شده است و به تدریج تا زمان فروش خودرو تیراژ تولید افزایش خواهد یافت.

رنو ساندرو خودروی هاچ بک بر روی پلت فرم تندر ۹۰ است که رقیب مستقیم پژو ۲۰۶ است.

این خودرو که از موتور ۱۱۰ اسب بخاری استفاده می کند، با خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با موتور ۱۱۰ اسب بخاری در بازار رقابت خواهد کرد.

رنو برنامه دارد بعد از تولید ساندرو مدل استپ وی ساندرو که نمونه شبه شاسی بلند این خودرو است را هم در ایران تولید کند.

به گزارش ایلنا، پیش بینی می شود مشتریان این خودرو، کسانی باشند که به دلیل ظاهر تندر ۹۰ حاضر به خرید خودرو نیستند و به سمت خرید این خودرو سوق پیدا خواهند کرد.

طراحی جدیدتر و تنوع طلبی در کنار خانوادگی تر بودن هم شاید بخشی از مشتریان پژو ۲۰۶ را به سمت این خودرو بکشاند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا