یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴-آغاز طرح فروش عيد تا عيد از اول تا دهم مهر

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو ضمن عرض تبريك به مناسبت فرا رسيدن اعياد سعيد قربان و غديرخم اعلام كرد، طرح هاي جديد و متنوع فروش ويژه عيد تا عيد فقط از يكم تا دهم مهر عرضه خواهد شد و بعد از تاريخ مذكور فروش به روال عادي خود برمي گردد.
آغاز طرح فروش عيد تا عيد از اول تا دهم مهر

به گزارش اخبار خودرو ،مصطفی خان کرمی، با بیان این که مؤلفه های این فروش با هدف جلب رضايت مشتريان و بر اساس نيازهاي آنان است، گفت: ثبت نام محصولات در اين طرح با بالاترين سود ممكن و به همراه هداياي ويژه (عيدي شركت به مشتريان ) انجام مي شود و مشتريان مي توانند از روش هاي متنوع و جديدي كه بر همين اساس طراحي شده استفاده كنند.

وي زمان شروع طرح مذكور را روز چهارشنبه اول مهر اعلام كرد و از هم وطنان خواست با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com ، نسبت به ثبت نام و بهره مندی از مزایای این طرح اقدام كنند.

 


 

 

 

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

خط تولید موتور تندر90 یک سال است خاک می خورد!

در حالیکه مدیرعامل رنوپارس از عدم افزایش تولید موتور تندر90 در مگاموتور سخن می گوید باید گفت که این خط حدود یکسال است که خاک می خورد.

به گزارش اخبار خودرو ،روز گذشته “پیمان کارگر” در جمع خبرنگاران فعالیت های مگاموتور در زمینه تولید موتور تندر90 را به باد انتقاد گرفت.

مدیرعامل رنوپارس در این نشست به عدم افزایش تولید موتور تندر90 در مگاموتور به دلیل مشکلات مالی این شرکت اشاره کرد در حالیکه پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد خط تولید موتور تندر90 در مگاموتور حدود یکسال است که کار نمی کند. موتورهای تندر90 برای تامین خطوط تولید ایران خودرو و پارس خودرو در این مدت نیز به صورت کامل و از خارج کشور وارد می شده است.

براساس این گزارش، هر چند مسئولان شرکت مگاموتور پاسخ اظهارات مدیرعامل رنوپارس را به گروه خودروسازی سایپا واگذار کردند و مایل به مصاحبه در این خصوص نشدند، اما این طور که از گوشه و کنار خبر می رسد “رنویی ها” تازه و پس از توافقات هسته ای به مگاموتور مراجعه کرده و خواستار اجرای بخشی از توافق و قرارداد قبلی خود با این شرکت قطعه سازی داخلی شده اند.

همچنین واحد مهندسی مگاموتور موفق به بومی سازی نرم افزار و برنامه تولید موتور تندر90 در داخل کشور شده اند و این توان را دارند که بی نیاز از رنو به تولید موتور بپردازند و شاید این موضوع هم زیاد به مذاق رنویی ها خوش نیامده است که امروز از خرید سایت شماره دو مگاموتور برای تولید موتور تندر90 سخن می گویند.

یکی از نکات دیگری که مدیرعامل رنوپارس روز گذشته از آن سخن گفت موضوع داخلی سازی موتور تندر90 در مگاموتور بود که با توجه به قرارداد این شرکت داخلی با رنوپارس جالب است بدانید که مگاموتوری ها به رغم آمادگی در این خصوص، اما اجازه داخلی سازی قطعات موتور تندر90 را نداشته اند!

حال باید منتظر واکنش و پاسخ رسمی گروه خودروسازی سایپا به اظهارات مدیرعامل رنوپارس باشیم تا روشن شود که آیا رنوپارس یا بهتر بگویم رنویی ها در موضوع تولید موتور تندر90 کم کاری داشته اند و یا مسئولان مگاموتور در این خصوص ضعف و کم کاری داشته است؟

منبع:پرشین خودرو

 


 

 

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا