یزدفردا:تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۴-متوسط واردات روزانه بنزین چقدر است؟

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: وزارت نفت از ابتدای سال تاکنون به طور میانگین حدود ۸ میلیون لیتر بنزین وارد کرده است.

متوسط واردات روزانه بنزین چقدر است؟

سید ناصر سجادی در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: طبق قانون، وزارت نفت می تواند روزانه تا 10 میلیون لیتر بنزین برای جبران کسری تولید پالایشگاه های کشور وارد کند اما با مجموعه اقداماتی که برای تامین بنزین از داخل انجام شده ، از ابتدای سال تاکنون، این میزان از متوسط روزانه 8 میلیون لیتر فراتر نرفته است.

 

وی افزود : در مقاطعی از سال، مانند ماههای تابستان که حجم سفرها افزایش می یابد مجبوریم بیش از میزان متوسط بنزین وارد کنیم به طوری که در برخی روزهای شهریور تا 17 میلیون لیتر بنزین هم وارد کرده ایم اما مهم این است که در شش ماه نخست سال متوسط روزانه واردات از میزان مجوز ما کمتر بوده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی همچنین گفت: برخی روزها میزان واردات ما بسیار کمتر از مجوز بوده است و همچنین تلاش می کنیم این میزان واردات را در نیمه دوم سال هم حفظ کنیم.

 

برخی خبرگزاریها با انتشار تصویری از گزارش مدیریت تامین و توزیع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران اعلام کرده بودند در شهریور ماه وزارت نفت اقدام به واردات روزانه 17 میلیون لیتر بنزین به کشور کرده است.

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

فروش مک‌لارن سوپر اسپرت در ایران

 

در یک سایت خرید و فروش خودرو یک خودرو مک لارن در ایران با مدل ۲۰۱۴ در معرض فروش قرار گرفته است.

 

این خودرو که با پلاک منطقه آزاد می باشد به مبلغ 1 میلیاردو 200 میلیون تومان پیشنهاد شده است.
مک لارن یک خودرو ساخت کشور انگلستان است.

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا