یزدفردا:تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ -تخفیف ویژه برای فروش ۳ محصول رنو در ایران :

عرضه رنو داستر با تخفیف ۶ میلیون تومانی

همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز نماینده رسمی RENAULT در ایران اقدام به تسهیل شرایط خرید خودرو و کاهش قیمت کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، بر این اساس طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو ۳ محصول سفران ۲ لیتری، داستر و فلوئنس دستی با تخفیف ویژه فصل پاییز در تعدادی محدود و صرفا برای مدت محدودی عرضه خواهد شد.

با توجه به استقبال چشمگیر از طرح فروش پاییزی محصولات رنو در زیباترین روز های فصل پاییز، این فرصت تنها تا ۲۰ مهرماه برای مشتریان رنو فراهم شده تا بتوانند مالک محصولات این برند اروپایی با شرایط ویژه باشند و از رانندگی با این اروپایی لذت ببرند.

خودروی رنو داستر که از پرفروش ترین شاسی بلندهای اروپایی است و توانسته بسیاری از گواهینامه های ایمنی بین المللی را کسب کند در این طرح فروش ویژه، به صورت نقدی از تخفیف ۶ میلیون تومانی بهره می برد و قیمت خرید نقدی این محصول ۹۲ میلیون تومان اعلام شده است. رنو داستر در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۸ میلیونی عرضه شده و خریداران می توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره نمایند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می شود.

رنو داستر

رنو داستر

شکوهی ضمن اعلام ادامه شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تصریح کرد: نگین خودرو در این طرح محصولات خود را با روش های فروش نقدی، اقساطی، مشارکتی و با شرایط بسیار جذاب و بی سابقه ای عرضه می کند.

وی همچنین اعلام کرد: رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG۳۵۰، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I۲۰ قرار گیرد، با قیمت خرید نقدی ۷۸ میلیونی به فروش می رسد.

فلوئنس تنها خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور ۲۰۰۰ سی سی و گیربکس دستی ۶ سرعته به بازار عرضه می شود و در روش اقساطی این خودرو با بهره بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می شود.

فلوئنس

فلوئنس

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که با تخفیف نقدی ۵ میلیون تومانی عرضه می شود و در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت نام است.

سفران ۲۰۰۰ سی سی

سفران ۲۰۰۰ سی سی

اسکالا کروک، اسکالا هاچ بک ۲۰۰۰ و ۱۶۰۰ سی سی، سفران ۲۵۰۰ سی سی، داستر ۴WD اتوماتیک و سیمبل از جمله دیگر محصولات این برند اصیل اروپایی است که در این طرح فروش ویژه به بازار عرضه خواهند شد.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با بیان اینکه خودرو ها به صورت ۲۰ و ۳۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک این خودرو اروپایی شده و از رانندگی با این خودروی خاص لذت ببرند.

شکوهی تصریح کرد: در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود .

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

 

 

 


 

 

 

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴

 

 

 

 

 

 

نگاهی به غرفه جالب فولکس واگن در نمایشگاه فرانکفورت + فیلم

 

فولکس واگن در نمایشگاه فرانکفورت

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا