یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴-نخستین مسابقات سراسری موتور کراس در تاکستان برگزار می‌شود

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین، نخستین مسابقات سراسری موتورکراس در تاکستان برگزار می‌شود.
نخستین مسابقات سراسری موتور کراس در تاکستان برگزار می‌شود

به گزارش   تسنیم، مجید کاکاوند اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های چندجانبه موتور کراس در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور قهرمانانی از استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، همدان، قزوین و یک تیم به طور مجزا از شهرستان تاکستان برگزار می‌شود، بیان کرد: این ورزشکاران از سطح کیفی و فنی مناسبی برخوردار هستند.
دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین افزود: رقابت‌های کشوری موتورکراس با حضور ۱۰۰ ورزشکار از این استان‌ها در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.
کاکاوند با بیان اینکه رقابت‌های  کشوری موتورکراس در سه کلاس برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در  دو کلاس ۲۵۰ و یک کلاس ۴۵۰ در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در مسیر کوهستان‌های شهرستان تاکستان برگزار می‌شود،  خاطرنشان کرد: نخستین دوره مسابقات موتورسواری مسیر کوهستان با شرکت موتورسوارانی از استان قزوین و چندین استان دیگر در پیست موتورسواری روستای روستای قلعه شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین با اشاره به اینکه موتورسواران استان قزوین هم با ترکیب دو تیم در این رقابت ها شرکت می‌کنند تا شانس خود را برای کسب عناوین برتر در مقابل سایر رقبا محک بزنند، عنوان کرد: علاوه بر ورزشکاران استان قزوین ورزشکارانی از استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، همدان در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

 


 

 

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴

 

 

 

برخورد ۵ خودرو با دو تریلی در قائمشهر حادثه ساز شد

برخورد پنج دستگاه خودرو با دو تریلی در چهارراه جویبار کمربندی قائم‌شهر حادثه آفرید.

به گزارش  مهر ،برخورد بین پنج دستگاه خودرو با دو تریلی پنجشنبه‌شب در چهارراه جویبار کمربندی قائم‌شهر رخ داد و در این حادثه شش نفر مجروح شدند و یک سرنشین خودرو پراید در بیمارستان فوت کرد.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندرانبیان کرد: مصدومین همگی مرد و جوان ۲۱، ۲۱، ۲۴، ۲۵، ۲۷ و ۲۷ ساله بودند و آمبولانس‌های پایگاه‌های قائم‌شهر ۱، ۲، ۳ و پایگاه ارطه بلافاصله به محل اعزام شدند و همه مصدومین پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان‌های ولیعصر و رازی قائم‌شهر منتقل شدند.

وی گفت: یکی از مصدومین ۲۷ ساله که سرنشین خودروی پراید بود به دلیل شدت آسیب در بیمارستان ولیعصر فوت کرد.

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا