مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از یرگزاری نخستین مسابقات آزاد تکنسین های برتر ایران از نوزدهم تا بیست و نهم آبان ماه سال جاری خبر داد.

       به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:  حبیب ا...کارگر ضمن اعلام این خبر افزود: مسابقات آزاد تکنسین های برتر ایران در سه مرحله ی پایه و عمومی، تخصصی و عملی با پشتیبانی مستمر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مشارکت بخش خصوصی و آکادمی مهندسی شرکت سامسونگ برگزار می شود؛ که مرحله مقدماتی این مسابقات از نوزدهم تا بیست و نهم آبان ماه سال جاری  انجام می شود و یکصد نفر برتر در هر گرایش به مرحله نیمه نهایی که از دوم تا چهارم آذر ماه سال جاری برگزار می شود راه می‌یابند.

وی ادامه داد: مرحله نهایی مسابقات آزاد تکنسین های برتر ایران پس از معرفی حداقل 10 نفر راه یافته در هر گرایش به مرحله پایانی برپا می شود.

کارگر افزود: مسابقات آزاد تکنسین های برتر در چهار گرایش تلفن همراه و تبلت، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و دستگاه‌های تهویه متبوع برگزار می شود.

کارگر بیان داشت: علاقمندان می توانند برای شرکت در مرحله نخست مسابقات مذکور به صورت آنلاین از تاریخ 19-8-94 تا 29-8-94  با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.techolympiad.ir  به طور همزمان نسبت به ثبت نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی توأم با مشتری مداری در میان تکنسین‌های محصولات خانگی، شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی، معرفی برترین تکنسین‌ها به مردم، صنایع و شرکت های مرتبط، ایجاد فرصت های شغلی بر اساس مهارت های تخصصی، ترویج بهترین مهارت‌ها بین تکنسین‌های کشور از اهداف المپیاد تکنسین‌های ایران است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا