در شهرستان میبد 8 مرکز بهداشت و درمان شهری و روستایی،9 خانه بهداشت و 5 پایگاه سلامت وجود دارد که در جهت حفظ و ارتقاء سلامت جامعه فعالیت دارند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت مدارس و بهداشت خانواده ازجمله واحدهای مرکز بهداشت و درمان است که در طول شبانه‌روز خدمات درمانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه می‌دهند.

فرماندارمیبد در بازدید سرزده از مرکز بهداشت و درمان این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این مرکز گفت: کار تک‌تک کارکنان مرکز بهداشت و درمان در عرصه ارائه خدمات مطلوب و به هنگام به مردم کاری ارزشمند و قابل‌ستایش است.

حسین فلاح با مشاهده فعالیت کارکنان این مرکز در ساعات اولیه صبح، وجدان کاری و تعهد را دو مؤلفه کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اگر هر مسئولی در حیطه مسئولیت کاری خود به وجدان کاری و اخلاق و رفتار مناسبت و تکریم ارباب‌رجوع آراسته باشد قطعاً علاوه بر اجر معنوی در پیشگاه خداوند شاهد رشد و پیشرفت کشورمان هم خواهیم بود.

فلاح در ادامه با بازدید از بخش‌های مختلف مرکز بهداشت و درمان، با اظهار تأسف از فرسودگی ساختمان این مرکز گفت: ساختمان مرکز بهداشت و درمان شهرستان میبد درشان این شهرستان نیست و باید هرچه سریع‌تر نسبت به احداث ساختمان جدید تدابیری اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: مرکز بهداشت و درمان از زمین مناسب به وسعت هزار مترمربع در سایت اداری برخوردار است و باید نسبت به احداث ساختمان جدید از سوی مسئولین اقدام شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا