دستگيري 10 خرده فروش موادمخدر در شهرستان مهريز

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي شهرستان "مهريز" استان يزد از اجراي طرح برخورد و دستگيري خرده فروشان موادمخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "منوچهر نصيري" گفت: يکي از اهداف و برنامه هاي مستمر اين فرماندهي برخورد جدي همراه با اقتدار با توزيع کنندگان موادمخدر در سطح شهرستان است.

سرهنگ نصيري افزود: در نتيجه اجراي اين طرح، 10 تن از خرده فروشان موادمخدر دستگير و بيش از 10 كيلو ترياك كشف و متهمان دستگير شده نيز به مراجع قضايي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: همچنين در اين طرح، چهار دستگاه خودرو مربوط به فروشندگان موادمخدر توقيف و با دستور قضايي روانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مهريز بيان داشت: اعتياد به موادمخدر، ريشه بيشتر آسيب هاي اجتماعي مي باشد که پليس هم عزم جدي دارد که عرصه را برخرده فروشان موادمخدر تنگ کرده و اجازه خودنمايي را به آنها ندهد.

 

کشف 23 تن برنج خارجي قاچاق در خاتم

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: ماموران پليس شهرستان "خاتم" استان يزد در بازرسي از يکدستگاه تريلي "فاو"، 23 تن برنج خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 100 ميليون ريال کشف کردند.

 

سرهنگ "عليرضا صالحي" فرمانده انتظامي شهرستان خاتم در مصاحبه با خبرنگار پليس، گفت: ماموران پليس اين شهرستان در بازرسي از يکدستگاه تريلي "فاو" که از "بندرعباس" عازم "کرج" بود 23 تن برنج خارجي قاچاق فاقد مجوز گمرکي را کشف کردند.

 

صالحي، ارزش اين محموله قاچاق را يک ميليارد و 100 ميليون ريال بيان کرد و ادامه داد: در اين خصوص، يک متهم دستگير و به مراجع قضايي معرفي شد.

 

سرهنگ صالحي تصريح کرد: قاچاقچيان اين محموله برنج قاچاق را بدون مجوز گمرکي بارگيري کرده بودند و قصد انتقال و توزيع در "کرج" را داشتند که با تلاش عوامل پليس خاتم شناسايي و خودرو آنها توقيف شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا