خودروي ماکسيما با 683 کيلو موادمخدر به مقصد نرسيد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 561 کيلو ترياک، 122 کيلو حشيش و توقيف يک دستگاه سواري ماکسيما در عمليات ماموران پليس اين استان خبر داد.

  سردار "ايرج کاکاوند" گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان "مهريز" و "دسته رزمي شهيدشاهدي"، روز گذشته هنگام گشت زني و کنترل محورهاي فرعي استان يزد، متوجه تردد مشکوک يک دستگاه سواري ماکسيما با دو سرنشين شدند.

وي ادامه داد: ماموران پليس بلافاصله دستور ايست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس، اقدام به فرار از محل کرد که در يک عمليات ضربتي و تعقيب و گريزي، خودرو قاچاقچيان متوقف شد.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به دستگيري دو تن از سوداگران مرگ، گفت: در بازرسي از اين خودرو، 683 کيلو موادمخدر شامل 561 کيلو ترياک و 122 کيلو حشيش کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه سوداگران مرگ اين محموله سنگين موادمخدر را از شرق کشور بارگيري و قصد انتقال به پايتخت را داشتند خاطرنشان کرد: قاچاقچيان دستگير شده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه تصريح کرد: مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، در دستور کار ماموران پليس اين استان بوده و با برنامه ريزي هاي انجام شده در اين خصوص، روز به روز شاهد کشفيات چشمگير ماموران پليس و ناکامي سوداگران مرگ، خواهيم بود.

منتشر کننده تصاوير خصوصي در یزد دستگير شد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: رئيس پليس فتا استان يزد از دستگيري فردي که اقدام به انتشار تصاوير خصوصي يکي از شهروندان در فضاي مجازي کرده بود خبر داد.

سرهنگ "حسين رضايي" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: چندي پيش بود که خانمي 25 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضايي مبني بر انتشار تصاوير خصوصي اش در فضاي مجازي توسط فرد ناشناسي اعلام شکايت کرد.

وي افزود: شاکيه در اظهاراتش به افسر پرونده گفت: "مدتي قبل در فضاي مجازي با فرد ناشناسي دوست شدم و با وعده ازدواج که توسط وي به من داده شد من هم به او اعتماد کردم و تعدادي از تصاوير خصوصي ام را در اختيارش قرار دادم و حالا از طريق يكي از دوستانم متوجه شدم كه عكس هاي خصوصي و خانوادگي ام در فضاي مجازي منتشر شده است".

حسين رضايي گفت: با توجه به حساسيت پرونده و احتمال اينکه متهم با فريب تعدادي ديگر از شهروندان و اغفال دختران در فضاي مجازي به اقدام ديگري نيز دست بزند بررسي موضوع و دستگيري وي در دستور کار ويژه کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.

رضايي ضمن اشاره به انجام اقدامات فني و اطلاعاتي ماموران پليس فتا افزود: با تلاش ماموران اين پليس محل اختفاي متهم به هويت "ح.ز" 24 ساله شناسايي و در عمليات غافلگيرانه پليس، دستگير شد.

وي ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه اين متهم يکدستگاه گوشي تلفن همراه کشف شد که کارآگاهان پليس پس از بازنگري حافظه گوشي، متوجه تعداد بسيار زيادي از تصاوير خصوصي مربوط به فريب خوردگان شدند.

سرهنگ رضايي گفت: متهم با فعاليت در فضاي مجازي و با دادن وعده ازدواج به طعمه هاي خود، تصاوير خصوصي و خانوادگي آنها را دريافت و سپس با تهديد ميني بر انتشار اين تصاوير، قصد اخاذي از آنها را داشت که با اقدام به موقع ماموران پليس فتا يزد دستگير شد.

رئيس پليس فتا استان يزد با بيان اينکه متهم با دستور مقامات قضايي، روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: خانواده ها اين نکته را مد نظر داشته باشند که فضاي مجازي به هيچ عنوان فضاي امني براي دوست يابي و رابطه با افراد غريبه و ناشناس نيست و چنانچه اين چنين مسائلي براي آنها به وجود آمد با مراجعه به پليس فتا استان يزد طرح شکايت کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا