شورای مدیریت بحران شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداری تفت با موضوع منطقه برفگیر سخوید تشکیل جلسه داد.

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"  "محمود زارع رشکوییه" در این نشست با اشاره به ساماندهی صورت گرفته در منطقه برفگیر سخوید در سال گذشته از خدمات و تلاشهای معاونت عمرانی استانداری یزد در این رابطه قدردانی کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین محل های تفرجگاهی زمستانی شهرستان تفت منطقه برفگیر سخوید است که همه ساله در ایام سرد سال با استقبال چشمگیر هم استانی ها مواجه می شود و خوشبختانه با ساماندهی صورت گرفته، فضا نسبت به گذشته در این منطقه ایمن تر و مناسب‌تر شده است اگرچه مردم باید همچنان نکات ایمنی و استانداردسازی را در این رابطه رعایت کنند.

فرماندار تفت عمده ترین اقدامات در جهت ساماندهی و اصلاح وضعیت این منطقه را کاهش شیب، فنس کشی، تعبیه پارکینک و ... برشمرد و گفت: لازم است دستگاههای مرتبط تدابیر لازم را در ایام زمستان برای حفظ سلامت و ایمنی لازم و تامین امنیت و نظم عمومی در منطقه بیاندیشند و اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی از هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی و بخشداری نیر خواست تا با هماهنگی لازم به وظایف محوله خود در این رابطه عمل کنند. فرماندار تفت افزود: لازم است اکیپهای امدادی هلال احمر، آمبولانس و اورژانس در روزهای شلوغ در این مناطق مستقر باشند و به بازدیدکنندگان و گردشگران عزیز در این منطقه در صورت لزوم خدمت ارائه کنند.

در ادامه این نشست اعضاء به بیات دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منطقه برفگیر سخوید تفت همه ساله در طول زمستان و زمان بارش برف میزبان خیل علاقه مندان از سراسر استان است. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا