رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با اتکا دانشگاه به درآمدهای غیرشهریه‌ای کاهش دغدغه خانواده‌ها برای پرداخت شهریه کمتر و امنیت شغلی کارکنان و اعضای هیات علمی بیشتر می‌شود.

دکتر محمد رضا اسلامی دبیر هیات امنا استان یزد در حاشیه برگزاری هفتمین جلسه این هیات به آنا گفت: در راستای اجرای مصوبه 721 شورای عالی انقلاب فرهنگی و تجدید نظر دانشگاه، فعالیت های واحدها استانی شده و اعضای هیات امناء اقدام به تصمیم گیری کلان برای واحدهای استان می کنند.

دبیر هیات امنا استان یزد افزود: جلسه هیات امنای استان یزد امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار و با توجه به دستور کار جلسه مصوباتی انجام گرفت.

رئیس واحد یزد ادامه داد: سیاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی تکیه بر درآمدهای غیر شهریه ایی واحدها است که این رقم در سال 93 حدود 12 درصد بوده ودر سال 94 باید حداقل درامدهای غیر شهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی به 16 درصد برسد.

اسلامی در راستای سیاست های عالی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات موسس گفت: صرفه جویی، کمک های خیری و طرح های دانش بنیان راه کارهایی است که می تواند اتکاء به درآمد های شهریه ای را کاهش داده و دغدغه خانواده ها برای پرداخت شهریه را کمتر و امنیت شغلی کارکنان و اعضای هیات علمی را بیشتر کند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا