اقدام عجيب همسر سابق

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا همدان از شناسايي و دستگيري فردي که در يکي از شبکه هاي اجتماعي، تصاوير شخصي شهروند همداني را منتشر و در معرض ديد عموم گذاشنه بود، خبر داد.

 

به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ "اکبر اميني" با اعلام اين خبر افزود: با مراجعه شهروند همداني و ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهر همدان مبني بر انتشار تصاوير شخصي خانمي جوان، موضوع به دليل حساسيت بالا در دستور کار فوري کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتاهمدان در ادامه گفت:در تحقيقات اوليه مشخص شد در يکي از شبکه هاي اجتماعي پروفايلي با نام خود شاکي ايجاد و تصاوير بسيار شخصي مانند تصاوير مراسم عروسي وي در آنجا منتشر شده است.

اين مقام انتظامي افزود:در تحقيقات تکميلي و با انجام اقدامات فني و بکارگيري شگردهاي پليسي،فردي با هويت معلوم که همسر سابق شاکي بود شناسايي و با اخذ دستور از مقام قضايي طي انجام عمليات غافلگيرانه اي دستگير شد.

سرهنگ اميني اظهار کرد:.متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکار ناپذير رايانه اي به بزه انتسابي اقرار و با صدور قرار روانه زندان شد.

رئيس پليس فتا همدان در پايان گفت: طبق قانون جرائم رايانه اي هر گونه سوء استفاده از اطلاعات شخصي ديگران و انتشار تصاوير آنها جرم محسوب مي شود و در صورت مشاهده با مجرم برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.

 دستگيري عامل انتشار تصوير و مطالب کذب عليه يک شهروند

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري فردي خبر داد که با انتشار تصاوير و مطالب کذب عليه يکي از شهروندان در شبکه مجازي لاين موجب هتک حيثيت وي شده بود.

 

به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ"علي موالي" اظهارداشت:در پي شکايت فردي مبني بر اينکه  شخص ناشناسي تصاوير شخص وي را از واتس آپ برداشته و آنها را در شبکه مجازي لاين منتشر و با بيان مطالب نامربوط و نشر اکاذيب موجب هتک حيثيت وي شده است بنابراين موضوع در دستور کار مأموران پليس فتا استان قم قرار گرفت.

به گفته وي در ادامه ضمن تشکيل پرونده طي يکسري اقدامات فني و تخصصي توسط کارشناسان اين پليس  متهم شناسايي و با مجوز قضايي دستگير شد.

سرهنگ موالي افزود:متهم در ابتدا در تحقيقات پليس منکر هرگونه ارتباط با اين پرونده بود اما به ناچار با ديدن ادله انکار ناپذير به بزه انتسابي خود معترف و بيان داشت تصاوير شاکيه را از اکانت عمومي وي در محيط بي تالک کپي کرده و در شبکه مجازي لاين نسبت به انتشار تصاوير و مطالب کذب عليه وي اقدام کردم.

رئيس پليس فتا استان قم گفت:نهايتاً متهم به انضمام پرونده متشکله جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا