یزدفردا"در تنظیم خبر ، مسئولین روزنامه ایران مرتکب اشتباهی شدند که برای ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دارای حلاوت بود ، اشتباه روزنامه ایران این بود که در ستون مطلب یاد شده تصویر فقیه عارف ، مرحوم حضرت آیت الله میرزا احمد سیبویه رضوان الله علیه که در سال 1384 به ملکوت اعلی پیوست را به جای عکس مرحوم مغفور آیت الله محمد حسین سیبویه که به تازگی (12 آبان 94) دارفانی را وداع کرده است منتشر کرد.


 

  به گزارش صلات (ستاد اقامه نماز رسانه ملی) ، روزنامه ایران دیروز (هجدهم آبان 94) در نوشتاری با عنوان «مردی از تبار پارسایان»درباره شخصیت عالم ربانی مرحوم آیت الله محمد حسین سیبویه (متوفی آبان 94)به زندگانی آن فقیه معنوی پرداخت.

اما در تنظیم خبر ، مسئولین روزنامه ایران مرتکب اشتباهی شدند که برای ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دارای حلاوت بود ، اشتباه روزنامه ایران این بود که در ستون مطلب یاد شده تصویر فقیه عارف و محبوب ، مرحوم حضرت آیت الله میرزا احمد سیبویه رضوان الله علیه که در سال 1384 به ملکوت اعلی پیوست را به جای عکس مرحوم مغفور آیت الله محمد حسین سیبویه که به تازگی (12 آبان 94) دارفانی را وداع کرده است منتشر کرد.

 ضمن ادای احترام به ارواح پاک آن دو عزیز سفر کرده در زیر تصاویر حضرات آیات میرزا احمد سیبویه و شیخ محمد حسین سیبویه (رحمت الله علیهما) تقدیم می شود:  

   

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_109949.jpeg

 تصویر مرحوم آیت الله میرزا احمد سیبویه که در سال 1384 به رحمت ایزدی پیوست

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_109950.jpeg

تصویر مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد حسین سیبویه که در تاریخ 1394/8/12 درگذشت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا