بازدیدمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات

یزدفردا"مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران بازدید کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"علی غیاثی ندوشن در ابتدای حضور خود در بزرگترین رویداد رسانه ای کشور از غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بازدید نمود.

وی با حضور در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نمایشگاه،پاسخگوی جمعی از علاقه مندان به حوزه رسانه و فرهنگ و هنر استان یزد بود.

وی ضمن خسته نباشید به اهالی فرهنگ و رسانه، اظهار امیدواری کرد :رسانه ها با تعامل، هم دلی و همزبانی در مسیر هم افزایی و پیشرفت گام برداشته و در تحقق اهداف کلان کشور تاثیر گذار باشند.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ١٦ تا ٢٢ آبان از ساعت ٩ صبح تا هشت شب در شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران میزبان علاقمندان است.

امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه «عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، موسسات مطبوعاتی، روزنامه ها و خبرگزاری ها» و در قالب ٦٠٠ غرفه در فضایی بالغ بر ١١هزار متر مربع با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

بازدید معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی یزد درنمایشگاه مطبوعات

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزدبازدید کرد.

دکترانتظامی دربیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات تهران با حضور در غرفه استان یزد پاسخگوی برخی مشکلات و تنگناهای مطبوعات استان بود.

انتظامی در این بازدید گفت: تجمیع نشریات محلی در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد ، یک راهکار مناسب جهت حمایت از نشریات محلی است .

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی اظهار داشت : این حرکت اداره کل می تواند الگوی مناسب برای تعامل با نشریات باشد .

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ١٦ تا ٢٢ آبان از ساعت ٩ صبح تا هشت شب در شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران میزبان علاقمندان است.

امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه «عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، موسسات مطبوعاتی، روزنامه ها و خبرگزاری ها» و در قالب ٦٠٠ غرفه در فضایی بالغ بر ١١هزار متر مربع با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا