اعضا تیم کونگ فو کانون ورزشکاران جمعیت هلال احمر استان یزد در مسابقات چند جانبه گراپلینگ کیک بوکسینگ توانس در رده نوجوانان و بزرگسالان مقام دوم و سومی را بست آورد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"  حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : اعضا تیم کونگ فو کانون ورزشکاران جمعیت هلال احمر استان یزد در مسابقات چند جانبه که با حضور استانهای تهران ، البرز، مازندران و ... در آبان ماه  که به میزبانی یزد برگزار گردید توانستند 2 مقام دومی در رده بزرگسالان  و 2 مقام سومی را در رده نوجوانان کسب کنند .

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : آقایان محمد جعفری در وزن 60- و امید میرحسینی در وزن 65- در رده بزرگسالان مقام سوم و آقایان ابوالفضل عطائی فر در وزن 50-  در رده نوجوانان مقام سوم و محمد ناصر عطائی فر در وزن 50-  در رده نوجوانان مقام دوم را بدست آوردند .

صدیقی در پایان عنوان کرد : برای نخستین بار در کشور، کانون آزاد ورزشکاران خواهر و برادر به منظور حمایت هر چه بیشتر اعضای ورزشکار جوان و جذب جوانان از طریق فعالیت‌های ورزشی افتتاح شده است که اعضا برادر و خواهر این کانون توانسته اند در سطح استان و کشوری و حتی سهمیه مسابقات جهانی  و تیم ملی کشور را بدست اورند.

صدیقی ادامه داد: ورزش به عنوان یکی از رویدادهای اجتماعی جذاب و تاثیرگذار، نقش بسزایی در جذب اعضای جوانان هلال احمر داشته و دامنه وسیعی از فعالیت‌های جوانان را می‌توان در این حوزه پوشش داد.

مسابقات چند جانبه گراپلینگ کیک بوکسینگ  با حضور استانهای تهران ، البرز ، مازندران و ... در رده و اوزان مختلف در سالن شهید صدوقی استان یزد برگزار گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا