دستگيري مالخرهاي احشام در شهرستان مهريز

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد:- فرمانده انتظامي شهرستان "مهريز" استان يزد از دستگيري دو مالخر و كشف 17 راس احشام سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "منوچهرنصيري" فرمانده انتظامي شهرستان مهريز در اين باره گفت: در اجراي طرح دستگيري مالخرهاي سرقت هاي انجام شده، ماموران آگاهي اين شهرستان تحقيقات لازم را در اين خصوص آغاز و موفق شدند دو تن از مالخرهاي احشام سرقتي را شناسايي و دستگير كنند.

وي خاطرنشان كرد: متهمان در اداره پليس، به خريد 17 راس دام سرقتي از سارقان اعتراف و به همراه پرونده تشکيل شده به مقامات قضايي معرفي شدند.

سرهنگ نصيري افزود: در اجراي اين طرح، يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي كه در شهر يزد به سرقت رفته بود نيز از مخفيگاه متهمان کشف شد.

جانشين عقيدتي سياسي ناجا: پليس در انتخابات، مطيع امر رهبر است و به هيچ حزبي وابستگي ندارد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد:- جانشين عقيدتي سياسي ناجا ضمن اشاره به بيانات "مقام معظم رهبري"، گفت: پليس در انتخابات، مطيع امر رهبر است و به هيچ حزبي وابستگي ندارد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: حجت الاسلام والمسلمين "بهشتي­پور" در جلسه بصيرت افزايي کارکنان پليس يزد، ضمن اشاره به کلام تاريخي امام خميني (ره) در رابطه با پشتيباني از ولايت فقيه، بيان کرد: همه ما در بحران ها نقش و جايگاه الهي ولي فقيه در نجات کشور را ديده­ايم و افتخار مي کنيم که سرباز ولايت هستيم.

وي ولايت فقيه را بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: عزت، استقلال، آزادي و سربلندي کشور مديون ولايت فقيه است.

 حجت الاسلام والمسلمين بهشتي­پور در ادامه به انتخابات اسفندماه نيز اشاره و تصريح كرد: نيروي انتظامي متصل به ولايت فقيه و تابع ولي امر مسلمين است و به هيج حزب و گروهي وابستگي ندارد و تنها به وظيفه ذاتي خود كه همان برقراري نظم و امنيت در انتخابات است عمل مي كند.

جانشين عقيدتي سياسي ناجا در بخش ديگري از سخنان خود به نفوذ فرهنگي دشمن اشاره کرد و گفت : امروز دشمن تاکتيک خود را تغيير داده و چون توان ورود نظامي به کشور ما را ندارد به دنبال ورود از طريق فرهنگي و نفوذ در باورهاي مردم و جوانان است.

وي تقويت اعتقادات ديني و زنده نگه داشتن محرم و صفر را سلاح کشور در برابر تهديدات فرهنگي دشمن برشمرد و گفت: بايد با تقويت اعتقادات و هوشياري، خود و خانواده هايمان را در برابر اين توطئه دشمنان بيمه کنيم.

جانشين عقيدتي سياسي ناجا در پايان، يادآور شد: نيروهاي نظامي بايد قبل از رسيدن به مهارت هاي نظامي، مهارت هاي اعتقادي و باورهاي ديني خود را تقويت کنند زيرا در عاشورا اين اعتقاد و باور ديني بود که موجب ايستادگي ياران امام حسين (ع) در برابر سپاه دشمن، شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا