استاندار يزد گفت: شايسته است ابتدایی‌ترین نياز مردم در زندگي شهري كه وجود فضاي سبز و شادابي محيط زندگي است به نحو مطلوب فراهم شود.

به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:، روز شنبه 23 آبان ماه دهمين جلسه كمربند سبز، مديريت بهينه پساب و توسعه فضاي سبز با حضور استاندار يزد، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای، مديركل حوزه استاندار، شهردار يزد، مسئولان و نمايندگان دستگاه‌های عضو اين جلسه در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
«سید محمد ميرمحمدي» در اين جلسه با اشاره به اينكه بايد براي شادابي بيشتر زندگي مردم، چهره شهر يزد را با توسعه فضاهاي سبز جذاب‌تر كرد اظهار داشت: ايجاد فضاي سبز متنوع در شهر يزد ضروري است و با انجام اين مهم احساس شادابي و نشاط در سطح جامعه افزايش می‌یابد.
ميرمحمدي ادامه داد: ضروري است باوجود كارشناسان زبده و کار بلدی كه در دستگاه‌های مختلف استان حضور دارند و با توجه به شرايط اقليمي استان يزد، پوشش گياهي مناسبي در استان و شهر يزد را انتخاب کنیم تا زندگي در شهر شاداب و لذت‌بخش‌تر شود.
گفتني است در اين جلسه گزارشي از روند فعالیت‌های انجام‌شده براي ايجاد فضا و كمربند سبز در سطح شهر يزد و محور يزد – اشكذر مطرح شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا