استانداردی ها در جلسه شورای اداری اشکذر،

یزدفردا"مدیر کل اداره استاندارد استان یزد،روز دوشنبه 11/ 8/ 94 ،در جریان سفر یک روزه اش به شهرستان اشکذر ، ضمن حضور در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی این شهرستان ،با امام جمعه محترم منطقه نیز  ملاقات به عمل آورد.

محمد حسین ماجدی اردکانی ،در سومین دور از سفر های شهرستانی خود، و در جلسه شورای اداری اشکذر،گفت: با وجود اینکه 90 سال از عمر سازمان ملی استاندارد می گذرد ولی شاید اعتقاد داشته باشید که تاثیرگذاری این سازمان در جامعه و حاکمیت به اندازه قدمت آن نیست و یا شاید به علامت استاندارد ایمان کافی نداشته باشید و آن را نشانه مرغوبیت کالا ندانید.

وی در ادامه سخنانش  این موضوع را نشانه سیاست های نادرست گذشته و عدم حمایت کافی از این سازمان در طول سالیان گذشته دانست و خطاب به حاضرین افزود: ما باید امروز ،دست به دست هم دهیم و با مشارکت جمعی ،اعتبار استاندارد را در جامعه بالا ببریم و فردا را بسازیم. و در این فرآیند نیاز به همکاری یکایک شما داریم و اگر بخواهیم چشم انداز استاندارد یزد، یعنی "یزد، استان پیشرو در استانداردسازی" را محقق سازیم نیاز به همدلی شما داریم.

مدیر کل استاندارد یزد، در ادامه ضمن برشمردن جایگاه شهرستان اشکذر در استان از دیدگاه استاندارد با ذکر آمارو ارقام، خواستار توجه ویژه شهرداری و سایر نهادهای مسئول به موضوع استانداردسازی و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد شد.

شایان ذکر است: در این سفر یک روزه،دکتر حمید نصیری زاده،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشت، که مدیر کل استاندارد یزد، از ایشان در  مقوله استانداردسازی و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد،درخواست اعتبار ،حتی در حد یک ریال نمود،تا انشا الله در آینده نزدیک ،با تخصیص بودجه مناسب،شاهد گنجانده شدن ردیفی خاص ،در سیستم بودجه ریزی استان در این زمینه باشیم،ضمن این که در اذهان ،این باور باید نهادینه شود ، که تو سعه چتر  استانداردبرای همه ،علاوه بر مشارکت ،نیاز به نقدینگی  نیز دارد.

 

مدیر کل استاندارد یزد با امام جمعه اشکذر ملاقات

 

یزدفردا"مدیر کل استاندارد استان یزد ،در تاریخ 11/8/94  در جریان سفر یک روزه اش به شهرستان اشکذر،با امام جمعه محترم اشکذر ملا قات به عمل آورد.

 

محمد حسین ماجدی اردکانی،در این دیدار ،ضمن تشریح وضعیت استاندارد در شهرستان، گفت: برای استاندارد سازی وتوسعه وترویج فرهنگ استاندارد ،نیاز مند استفاده از ظرفیت روحانیون در سخنرانی های خود ،و تریبونهای نماز جمعه هستیم، زیرا استاندارد ریشه در قرآن کریم، احادیث و روایات ما دارد و این موارد باید برجسته و یادآور شود.

 

وی افزود: پرداختن به این موضوع مهم،به ویژه در نماز جمعه از دیدگاه ما اهمیت فراوانی دارد و در مقابل ما نیز باید با تلاش مضاعف قدردان لطف روحانیت و اعتماد مردم باشیم.

 

شایان ذکراست :امام جمعه محترم اشکذر نیز در این دیدار ضمن برشمردن اهمیت استاندارد در اسلام و اشاره به آیات، روایات و احادیث مرتبط با حضور و گفتگوی مسئولان استاندارد در یکی از مراسمات نماز جمعه موافقت فرمودند و تاکید کردند که مراتب در جلسه با روحانیون معزز مطرح و اقدامات بایسته به عمل خواهد آمد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا