یزدفردا:فرماندار تفت در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات شهرستان تفت و اعضاي هيات نظارت بر انتخابات بر فراهم نمودن شرايط شایسته برای برگزاري انتخاباتي شكوهمند و حماسي در 7 اسفندماه سال جاري تاكيد كرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين نشست با اشاره به 24 آبانماه سالروز عبور مبارك حضرت ثامن الائمه(ع) از شهرستان تفت كه به روز تفت نيز نامگذاري شده گفت: اين روز براي مردم ولايتمدار تفت روزي پرافتخار و ارزشمند است چرا كه ارادت و عشق مردم شريف شهرستان تفت به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) مثال زدنی است.

فرماندار تفت در ادامه این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری خاطرنشان کرد: آمادگي اعضاي ستاد انتخابات و هیات های اجرایی براي برگزاري قانونمند و سالم اين رويداد مهم سياسي، ضروری است و همگان باید با تسلط بر قوانین انتخابات خود را برای رقم زدن برگ درخشان دیگری از تاریخ ایران اسلامی فراهم کنند.  

زارع حضور حداكثري و مشاركت گسترده مردم را مهم ترين اولويت برگزار كنندگان انتخابات عنوان کرد و افزود: باید از همه ظرفیت ها برای فراهم نمودن شرایط حضور حداکثری مردم در صحنه بهره برد چرا که حضور گسترده در این انتخابات، امیدواری دوستداران نظام و مایوسی دشمنان اسلام و انقلاب را در پی خواهد داشت.

وي با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) مبني بر حق الناس بودن راي ملت ادامه داد: اين بيانات انديشمندانه و حكيمانه بيش از هر چيز بر اهميت صيانت از راي مردم تاکید دارد و همه عوامل برگزاری انتخابات، فرمایشات ایشان را نصب العین خود قرار خواهند داد.

فرماندار تفت با بیان این که عوامل برگزار كننده انتخابات، رعايت اصل بي طرفي در برخورد با كانديدا را مدنظر قرار خواهند داد خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته، همه شرايط براي انجام رقابت سالم ميان كانديدا و جريانات مختلف فراهم شود .

وي با ابراز اميدواري به اين كه انتخابات فرصتي براي همبستگي و اتحاد ملي باشد  ادامه داد: برگزاري انتخابات براي همگان آزموني الهي است و اميدواريم اين انتخابات بار ديگر زمینه‌ای براي عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد: بتوانيم با هماهنگي كامل زمينه حضور پرشور مردم و مشاركت آنان در تعيين سرنوشتشان را فراهم كنيم.

تامين امكانات موردنياز برای برگزاری شایسته انتخابات، ارائه آموزش های لازم و جامع به عوامل اجرايي و نظارتي انتخابات، صبر و حوصله عوامل برگزاري انتخابات به ويژه در پاي صندوق ها و ... از جمله مواردی بود که شبانی بر تحقق آنان تاکید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تفت و عضو هیات نظارت بر انتخابات حضور باشکوه مردم در این انتخابات را بيعتي با اسلام و ولايت ارزیابی کرد و گفت: دشمنان خواستار حضور كم رنگ مردم در انتخابات هستند چرا كه هر راي مردم، درحقیقت، آري به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، لذا بايد همه شرايط را براي برگزاري باشكوه انتخابات فراهم آوريم.

در ادامه این دیدار اعضای ستاد انتخابات شهرستان به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا