فرماندارمیبد در نشست مدیرکل بنیاد مسکن با امام‌جمعه این شهرستان از توجه خاصی که بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های هادی روستای در این مدت باوجود یکسری الزامات و کمبود اعتبارات در شهرستان میبد داشته قدردانی کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، حسین فلاح گفت: بنیاد مسکن در روستاهای حسن‌آباد، مزرعه بیده، مهرآباد و رکن‌آباد علیرغم مشکلات زیاد در بحث اعتبارات توجه خاصی داشته و گاها حتی در این زمینه دو برابر خود شهرستان در حوزه عمران و آبادانی هزینه کره است.

 فلاح افزود: در بهسازی روستاها و اجرای طرح‌های هادی و در حال حاضر هم بحث آسفالت و مرمت بافت قدیم شاخص‌هایی است که عنایت دارند و تهیه قیر تلاش‌های خوبی شده است.

وی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی زمین آموزشگاه در شهرک بیده گفت: بر اساس افزایش سالانه بیش از دو هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزی میبد، پیش‌بینی می‌شود این شهرستان اگر در هرسال ده آموزشگاه احداث نکند در ده سال آینده با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه شود بنابراین باید هرسال ده آموزشگاه با کمک خیرین در این شهرستان احداث شود که در این راستا بنیاد مسکن با واگذاری زمین‌های مناسب به‌ویژه در شهرک‌های تازه تأسیس کمک خوبی می‌تواند داشته باشد.

فرماندارمیبد همچنین با اشاره به آغاز ساخت مسکن محرومین از سوی امام‌جمعه این شهرستان گفت: با توجه به پیشگامی خیرین این شهرستان واگذاری هرسال ده قطعه زمین از سوی بنیاد مسکن به خیرین جهت احداث مسکن محرومین کمک بسیار خوبی در حل مشکل مسکن در این شهرستان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان هم آمادگی خود را در واگذاری زمین جهت احداث آموزشگاه اعلام کرد و افزود: شهرداری هم باید روند قانونی را در این راستا انجام دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا