فرماندارمیبد با حضور در حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران این شهرستان با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج برآمده از دل ملت ایران است که به رهبری معمار کبیر انقلاب توانست 8 سال در مقابل دنیا ایستادگی کند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: حسین فلاح با اشاره به نقش زنان در طول انقلاب گفت: زنان در طول انقلاب همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند و نقش اساسی را در پیشبرد آرمان‌های نظام و انقلاب ایفا کردند.

فلاح با اشاره به شرایط امروز جهان و هجمه‌های فرهنگی دشمن گفت: امروز بسیج تحت تأثیر تبلیغات و هجمه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای‌ دشمن قرار دارد که در دوران 8 سال دفاع مقدس قرار نداشت بنابراین بسیجیان برای حفظ فرهنگ بسیجی باید خودشان را به سلاح ایمان و اراده و روحیه حماسی و بصیرت مجهز کنند.

وی بابیان اینکه ما در قبال خانواده‌های شهدا که فرزند خود را برای حفظ آبروی نظام و مملکت تقدیم انقلاب کردند رسالت خطیری داریم افزود: امروز زنان و مردان و بسیجیان ما باید به مسائل محلات خود آشنا و مشکلات مردم را حل کنند.

فرماندارمیبد افزود: باید با حفظ حریم خانواده‌ها و رفع مسائل و مشکلات مردم در محلات بسیاری از نقشه‌های دشمن را در بی‌اعتماد کردن مردم به ارزش‌های انقلاب است خنثی کنیم.

فلاح تصریح کرد: امیدواریم با کمک هم از اسلام و انقلاب و منویات رهبری که پر از معنویت است پاسداری کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا