پلمب 23 واحد صنفی متخلف در یزد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد از پلمب 23 واحد صنفی متخلف، توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن این استان خبر داد.

سرهنگ "رضارضایی" در مصاحبه با خبرنگار پلیس، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طرح بازدید از واحدهای صنفی را به مرحله اجرا گذاشته و از 59 واحد صنفی در مناطق مختلف شهر یزد بازدید به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در این دوره از بازدیدها تعداد 23 واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی، بعد از اتمام مهلت اخطار، پلمب شد.

 سرهنگ رضایی در ادامه نیز از دستگیری یک فروشنده معسل قاچاق خبر داد و گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک واحد صنفی عرضه کننده کالای دخانی، تعداد 700 بسته معسل قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد در خاتمه، تصریح کرد: واحدهای صنفی که قوانین و مقررات مربوط به نظام صنفی را رعایت نکنند برابر قانون، پلمب خواهند شد.

 

اعضای باند 3 نفره توزیع موادمخدر در میبد دستگیر شدند

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "میبد" استان یزد اعضای 3 نفره باند توزیع موادمخدر با 10 کیلو تریاک شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پلیس، سرهنگ "سیدطاهرموسوی" فرمانده انتظامی شهرستان میبد درباره این خبر،گفت: با توجه به دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در شطح شهرستان بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 سرهنگ موسوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی مستمر و شبانه روزی اعضای سه نفره این باند را شناسایی و با 10 کیلو تریاک، دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان میبد ضمن اشاره به معرفی سوداگران مرگ به دادسرا، خاطر نشان کرد: با دستور مقامات قضایی اعضای این باند روانه زندان شدند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا