جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب روستاهای بخش مرکزی تفت با حضور بخشدار مرکزی تفت، رییس آبفار شهرستان و دهیاران مراکز دهستانهای بخش مرکزی تفت در بخشداری مرکزی تفت برگزار گرديد.

 پایگاه خبری یزدفردا"جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب روستاهای بخش مرکزی تفت با حضور بخشدار مرکزی تفت، رییس آبفار شهرستان و دهیاران مراکز دهستانهای بخش مرکزی تفت شنبه مورخ 30/8/94 در بخشداری مرکزی تفت برگزار گرديد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا" در اين جلسه بخشدار مرکزی تفت ضمن خیر مقدم به مدعوین و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان اداره آب و فاضلاب روستايي شهرستان در خصوص توسعه واصلاح شبکه های آبرساني و فاضلاب روستایی، بر تشكيل پرونده انشعابات غير مجاز تاكيد كرد و افزود :  هدف از تشکیل جلسه را بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی در جهت مرتفع ساختن مشکلات و افزایش رفاه عمومی روستائیان در این حوزه دانست.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی در اين جلسه به مشکل کم آبی در روستاهای بخش مركزي تفت اشاره کرد و افزود: با توجه به خشکسالی های متوالی و کاهش چشمگیر منابع تامین آب، مشکلاتی در این روستاها وجود دارد که این شرکت برنامه اصلاح تاسیسات آب را به منظور افزایش راندمان آنها در دست اقدام دارد.

در ادامه این جلسه دهياران مراكز دهستانهاي بخش مركزي مسائل و مشكلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب روستايي روستاها را مطرح و مورد بحث و بررسي قرار دادند و قول مساعد جهت پيگيري امور توسط رئيس آبفار شهرستان داده شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا