یزدفردا "گردهمایی با حضور هیئت 4 نفری از هیئت مدیره کانون مرکز ـ تهران، مدیرکل و معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و جمعی از بازنشستگان این اداره کل در محل سالن کنفرانس ارگ حکومتی یزد برگزار شد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " محمدمهدی شرافت در این نشست ضمن تشکر از حضور هیئت بازنشستگان سازمان میراث فرهنگی کشور در استان یزد و همچنین تشکر از همکاران ارشد این اداره کل عنوان کرد: یزد در حوزه های گردشگری و صنایع دستی فرصتهای بسیار خوبی دارد و اکثر این فرصتها حاصل تلاشهایی است که این عزیزان در سالهای گذشته متحمل شده، و اکنون این تلاشها به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد افزود: ظرفیتی در استان یزد تحت عنوان شرکت تعاونی برای واگذاری به بازنشستگان وجود دارد که می توان به همکاری این عزیزان این تعاونی را در راستای اجرایی شدن پروژه های مختلف در بخش های گردشگری، صنایع دستی و سرمایه گذاری سوق داد، تا این ظرفیتهای اجرایی در آینده کمک حال و راهگشای نسل جوان شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: امید است با برگزاری جلسات متعدد کانون بازنشستگان این اداره کل، در پیشبرد اهداف و همچنین مسائل و مشکلات پیش رو اقدامات شایسته ای به عمل آورد.

وی خاطرنشان ساخت: عزیزان بازنشسته می توانند به عنوان همراه و مشاور در کنار مدیریت، منزلت و جایگاه خود را تثبیت نمایند و بیش از گذشته در پیشبرد اهداف سازمان کوشا باشند.

در ادامه عضو کانون بازنشستگان کشوری از بازنشستگان به عنوان سرمایه های میراث یاد کرد و اظهار داشت: مشکلات در استان وجود دارد، ولی همراهی و همکاری مدیریت استان می تواند راهگشا باشد

در پایان هرکدام از میهمانان مسائل و مشکلات مربوطه را مطرح کردند که مورد بحث و تبادل نظر جمعی قرار گرفت.

گفتنی است: لوحی از طرف کانون بازنشستگان کشوری به غلامرضا حسین زاده رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان میراث فرهنگی استان اهدا گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا