یزدفردا "جالب اینکه جناب خباززاده پس از استعفاء مردم را بهانه استعفاء خود کرد .

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "وحید رضا خباز زاده رئیس مستعفی هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد گفت: تحت فشار وزارت ورزش و جوانان و برای حفظ منافع مردم یزد ناچار به استعفا شدم.

خباززاده با حمله به مدیرکل ورزش  و جوانان استان و شعارهایی مانند اینکه هر کس در هر پست و منصبی که خدمت می‌کند باید از حق و حقوق مردم یزد دفاع کند و برای منافع مردم قدم بردارد سعی کرد تا همه مشکلات موجود در ورزش همگانی استان که به همه نسبت دهد الا مدیر این هیئت .

 

البته جناب خباززاده اشاره به حضور چندیدن ساله در این پست نکرد و این نکته که همیشه تنها کاندیدای این پست ایشان بوده و انتخابات های برگزار شده تنها با حضور یک نفر برگزار می شده است و عدم توجه به ورزش همگانی در استان را ناشی از کدامین حرکت اشتباه هیئت می دانند .

 

رییس ورزش همگانی استان در مصاحبه یواشکی خود حق و حقوق مردم در همایش پیاده‌روی خانوادگی را به صورت ریز توضیح ندادند و از بودجه های اختصاص داده شده به اینگونه همایش هم حرفی به میان نیاورد .

 

متاسفانه بعضی از مسئولین تا زمانی که در مسند قدرت هستند یک گزارش به مردم ارائه نمی کنند که طی چند سال حضور در این سمت چه کرده اند و زمانی که استعفاء و یا برکنار می شوند مردم را بهانه کرده و خود را مدافع مردم معرفی می کنند .

وحید رضا خباززاده در ادامه مصاحبه تبلیغاتی خود اظها داشت:نامه‌نگاری‌های زیادی از یکسال گذشته برای برگزاری همایش شده بود اما 10 روز مانده به برگزاری همایش از سوی وزارت‌خانه اعلام شد که این پیاده‌روی باید در همدان برگزار شود.

 

هفته پیش استعفا دادم و پشت پرده این استعفا فشار برخی عوامل در وزارت ورزش و جوانان بر مدیر این سازمان در استان بوده است.

 

اصل موضوع مربوط به برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده همزمان با گرامیداشت هفته ناجا بود

 

 ( و شریعتی برای حفظ میز و سمت خود  دفاعی نکرد  و رییس هیئت ورزشی استان را فدا کرد)از هفته پیش که استعفای خود را به فدراسیون دادم تا به امروز که پذیرفته شد بسیاری مخالف این استعفا بودند و حتی استعفا در فدراسیون به رای گذاشته شد که رای نیاورد اما در نتیجه با پیگیری‌های خودم استعفای من مورد موافقت قرار گرفت.

هر کس در هر پست و منصبی که خدمت می‌کند باید از حق و حقوق مردم یزد دفاع کند و برای منافع مردم قدم بردارد ،نباید در پستی که هستیم با رفتار‌های سلیقه‌ای برای حفظ سمت خود تلاش کنیم بلکه باید برای مردم کار کنیم.

پیگیری‌های زیادی از سوی نمایندگان استان در مجلس انجام شد تا در نتیجه با نظر مکتوب شخص رئیس‌جمهور با برگزاری این همایش در یزد موافقت شد.

حدود یک‌ماه پیش در مجمع سالانه فدراسیون ورزش‌های همگانی ( توسط شعبانی بهار معاون  همدانی وزیر همدانی ورزش و جوانان)از اینکه چرا همایش پیاده‌روی به یزد داده شده انتقاد شد و به مردم یزد توهین کردند که دفاع خوب و مودبانه‌ای ارائه دادم.

 

 امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس در همه زمینه‌ها پیگیر حق و حقوق مردم یزد باشند و از حق استان کوتاه‌ نیایند

بعد از این مجمع بود که از سوی برخی عوامل در سطح وزارتخانه فشارهایی به استان (شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ) وارد شد که برای حفظ منافع مردم استان از این سمت کناره‌گیری کردم.

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا