یزدفردا "سومین جلسه شورای هماهنگی فن بازار استان یزد  برگزار شد

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "سومین جلسه شورای هماهنگی فن بازار استان یزد، 23 دی، با حضور اعضای آن در محل دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری  یزد برگزار شد.

 در این جلسه محمدرضا حسینی، رئیس فن بازار منطقه ای یزد ضمن ارائه گزارش اجمالی از فعالیت های این نهاد ملی در استان یزد، اظهار داشت: مهم ترین اقدام این فن بازار در ماه های اخیر، فراخوان ارائه اختراعات در زمینه لوازم خانگی بوده است.

وی افزود: در این فراخوان 100 اختراع و طرح صنعتی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 8 اختراع به مرحله نهایی راه یافته و مخترعین برگزیده در جلسه ای که با صنایع داشتند، محصولات خود را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه، برنامه عملیاتی پیشنهادی سال 94 توسط فن بازار ملی ایران به استان یزد، مورد بررسی قرار گرفته و بندهای آن مصوب گردید.

گفتنی است، این جلسه به ریاست سید علی عزالدینی، معاون امور اقتصادی استانداری و با حضور داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد، احمدرضا فقیه خراسانی، معاون فناوری و نوآوری پارک و نمایندگان اتاق بازرگانی استان،  وزارت صنعت و معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و دیگر اعضای شورا برگزار گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا