مدیر مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد برنامه های طرح نوروزی آرامش بهاری را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمد حسن برجیان مدیر مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده جعفر (ع) یزد در این رابطه گفت: هم زمان با تعطیلات نوروزی 95 ویژه برنامه های فرهنگی مناسبی را در طرح آرامش بهاری برنامه ریزی و در حال اجرا داریم.

وی در ادامه افزود: غرفه زیارت مجازی حرم حضرت سید الشهدا (ع) به صورت سه بعدی که حال و هوای معنوی را برای زائرین ایجاد می کند در صحن مصلی امامزاده جعفر (ع) راه اندازی شده است .

برجیان همچنین از برپایی غرفه کودک و نوجوان، ایستگاه صلواتی، نمایشگاه دیجیتال خیمه گاه بهشت – اردوگاه جهنم، کیوسک چند رسانه ای و غرفه عرضه هدایا و محصولات چند رسانه ای در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد خبر داد.

این مدیر فرهنگی با اشاره به کمبود فضای مورد نیاز جهت ارائه برنامه ها و خدمات فرهنگی به مسافرین و زائرین افزود: در عین حال با تلاش شبانه روزی همکاران و خدام در مجموعه امامزاده سعی شده بهترین برنامه های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی ارائه گردد.

وی همچنین افزود: برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغین حوزه علمیه قم و ارائه مشاوره و پاسخ به پرسش های مذهبی در زمینه اعتقادی ، تربیتی ، خانواده و احکام که مورد استقبال زائرین و مسافرین قرار گرفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا