وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی كه به یزد سفر كرده بود صبح شنبه مسیر میدان آزادی تا میدان باهنر را با دوچرخه ركاب زد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی به منظور گسترش فرهنگ ورزش به عنوان یكی از عوامل موثر در كاهش ابتلا به دیابت از میدان آزادی تا میدان باهنر یزد را با دوچرخه پیمود.

در این همایش دوچرخه سواری  مسئولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد حضور داشتند و پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان نیز به همراه دکتر احمد دهقان سرپرست  ، دکتر سعید رضا پهلوان پور معاون فنی و دکتر بابازاده معاون اجرایی این مرکز با وزیر بهداشت و دیگر همراهان دوچرخه سواری نمودند .

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی پس از طی این مسیر در حضور مسئولان وزارت بهداشت، استانی و قشرهای مختلف مردم از تندیس غلبه بر دیابت در میدان باهنر رونمایی كرد.

افتتاح مدارس حامی پیشگیری از دیابت، بازدید از نحوه تشكیل پرونده سلامت، شركت در همایش ملی سلامت، حضور در همایش خیرین سلامت، بازدید از مركز تحقیقاتی درمانی دیابت، شركت در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و حضور در همایش بزرگ مردمی غلبه بر دیابت از برنامه های سفر وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشكی به استان یزد بود.

دکتر هاشمی در ادامه سفرخود  در پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی حضور یافت و در همایش ملی سلامت شرکت نمود و پس از آن از غرفه های مختلف واحدهای درمانی و بهداشتی دایر شده در پردیس بازدید نمود .

غرفه مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان از غرفه های مورد بازدید وزیر بهداشت بود که ضمن آشنایی با تجهیزات جدید داخل آمبولانس و نحوه عملکرد آنها ، از مجموعه ست حیات طراحی شده توسط کارشناسان مرکز مدیریت حوادث  یزد استقبال نمود و تقدیر و تشکر دکتر هاشمی از پرسنل اورژانس 115 را به همراه داشت .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا