يساقي رئيس سازمان زندانها :زندان طبس يك نمونه استثنايی است از نظر زندانبانی و رعايت استانداردها در سطح كشور

به گزارش واحد خبر يزد فردا :یساقی، رئيس سازمان زندانهاي كشور به همراه الوندی، مدیر كل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان و همچنين ولی نیا، مدیر كل زندانهاي استان يزد از زندان طبس بازديد نمودند.
در ابتدای این بازدید، ریاست سازمان از قسمتهای اداری، باشگاه ورزشی پرسنل، آسایشگاه و سلف سربازان وظیفه، قرنطینه جدید الاحداث، سالن¬های ملاقات حضوری و كابین، اتاق ملاقات خصوصی، بند نسوان، واحد بهداشت و درمان، آشپزخانه و سایر بخشها بازدید نمودند.
در ادامه این بازدید، سالن چند منظوره اجتماعات و نمازخانه و كتابخانه جدید مددجویان زندان طبس توسط ایشان افتتاح و بهره¬برداری از آن رسماً آغاز گردید.
سپس یساقی، ریاست محترم سازمان، پس از بازدید از بندهای داخلی زندان در محل سالن اجتماعات در جمع مددجویان حضور یافته و قریب به دو ساعت، صمیمانه به صحبتها و دردل¬های آنها گوش داده و در پایان، طی سخنانی، همه آنان را به داشتن ارتباط و ترس از خدا، صبر، قرائت قرآن كریم و شركت در نمازهای جماعت توصیه و سفارش نمودند.
لازم به ذكر است در پایان این بازدید جناب یساقی ضمن ابراز رضایت از عملكرد زندان طبس طی سخنانی اظهار داشتند كه
«زندان طبس یك نمونه استثنایی است از نظر زندانبانی و رعایت استانداردها در سطح كشور»
و در دفتر مخصوص بازدیدكنندگان از زندان طبس، مرقوم فرمودند:
زندان طبس را می توان نمونه یك زندان استاندارد با مدیریتی لایق و شایسته دانست؛ با امكاناتی محدود ولی بهره برداری بالا. مدیریت می تواند از ضعیف ترین و كمترین امكانات بهترین محیط ها را بسازد و این امر در زندان طبس محقق شده است.
بر مدیران این زندان بخصوص رئیس محترم زندان، آفرین می فرستیم و دست مریزاد عرض میكنیم توفیق خدمتشان را از خداوند متعال طالبیم. پیروز و موفق باشند.»
همچنین یساقی، ریاست محترم سازمان، از مجتمع حرفه آموزی و كاردرمانی مراقب زندان طبس بازدید نمودند.
يزد فردا  
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا