یزدفردا"به کوشش انجمن نمایش میبد، هفته ی آموزشی تئاتر در قالب کارگاهی با نام از «ایده تا اجرا» با حضور آرش دادگر از پنج شنبه ۳۰ تیرماه ۹۵ در این شهرستان آغاز شده است.

 به گزارش تئاتر یزد، رییس انجمن نمایش شهرستان میبد گفت، برنامه ریزی و زمینه سازی برای برگزاری این کارگاه آموزشی، از ۲ ماه پیش انجام شده است و در این راستا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و شورای اسلامی میبد با انجمن نمایش این شهرستان همکاری کرده اند.

حسین آقایی میبدی افزود: خوشبختانه این کارگاه با استقبال خوب هنرمندان نمایش میبد روبرو شده است، ضمن این که در فضاهای مجازی از دوستان تئاتری دیگر شهرستان های استان یزد نیز دعوت کرده ایم  تا برای شرکت در این کارگاه آموزشی راهی میبد شوند.

وی گفت: این کارگاه آموزشی که تا ساعت ۲۲ یک شنبه ۳ مرداد ۹۵ ادامه خواهد داشت، هر روز در دونوبت صبح و عصر در سالن اجتماعات فرمانداری و تالار اندیشه میبد برگزار می شود.

حسین آقایی ادامه داد: در دومین روز از این کارگاه آموزشی، پیرامون موضوعاتی مانند تحلیل نمایش و کار بر روی نمایش هملت، چگونگی انتخاب بازیگر، و نیز کار بر روی نقش گفت و گو شد.

وی ادامه داد: خوش بختانه، انرژی بالا و شیوه ی آموزش آقای دادگر، در بازدهی کارگاه و جذب هنرجویان بسیار موثر و چشم گیر است.

رییس انجمن نمایش میبد در پایان سخنانش گفت: امیدواریم آقای غیاثی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد استان، در تامین هزینه های برگزاری این گارگاه آموزشی ارزشمند، نظر ویژه ای به انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد میبد داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا