یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: پلیس با اتکا به مردم، وظیفه اش را كه همان برقراری و حفظ نظم و امنیت است با جدیت و قوت پیگیری می کند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "فرهاد بیگلری" در جمع كاركنان انتظامی شهرستان گفت: پلیس اگر پشتوانه مردمی نداشته باشد نمی تواند ماموریت های خود را به درستی انجام دهد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به امنیت پایدار، مردم نقش اساسی دارند که با نهادینه کردن آن می توانند کمک بزرگی به پلیس کنند چرا كه پلیس حافظ امنیت در جامعه است و با حضور مردم می توانیم نقش خوبی را در جامعه ایفا کنیم.

سرهنگ بیگلری با تأكید بر تقوا و ایمان به خدا به جهت دور بودن جامعه از آسیب های اجتماعی، تصریح كرد: مردم نقش مهمی در جامعه دارند و پلیس با اتکا به مردم، وظیفه اش را كه حفظ و برقراری نظم و امنیت است با جدیت و قوت پیگیری می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان خاطرنشان كرد: رعایت آئین نامه انضباطی، رعایت قانون به کارگیری سلاح، رعایت حقوق متهم، توجه به امر آموزش کارکنان، گشت زنی های هدفمند و کنترل محل های جرم خیز باعث موفقیت و تسهیل در انجام مأموریت ها است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا