با حضور فرماندار میبد و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد و جمعی از مسئولین بخش ندوشن مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ندوشن افتتاح شد.

با حضور فرماندار میبد و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد و جمعی از مسئولین بخش ندوشن مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ندوشن افتتاح شد.
         به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد :پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای بخش ندوشن با حضور "حسین فلاح "فرماندار شهرستان میبد ، "علی آقاافضلی"مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ،"رضا نویدی"معاون اداری و پشتیانی اداره کل ،"خادمی"بخشدار،"سیدهادی موسوی"شهردار،اعضاءشورای اسلامی بخش ندوشن و جمعی از مسئولین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان و بخش ندوشن افتتاح و به بهره برداری رسید.

 در این مراسم "علی آقا افضلی" مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این مراسم ،ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار و مسئولین بخش ندوشن،آموزش های فنی و حرفه ای را زمینه برای ارتقاء سطح توانمندی جوانان منطقه برای ایجاد کسب و کار و کمک به توسعه و آبادانی به ویژه در آن منطقه دانستند و افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای را هدیه ای از سوی دولت تدبیر و امید و ایجاد فرصت های برابر و رفع محرومیت برشمردند .

 وی از مراکز و آموزشهای مهارتی به عنوان دروازه ای جهت ورود به بازار کار یاد نمود و ضمن تاکید بر جدیت نیروهای این اداره کل برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به  مردم شریف به ویژه جوانان؛ ابراز امیدواری کردند که با افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ا ی بخش ندوشن شاهد نتایج ثمربخش در راستای شکوفایی استعداد ها ، حضور جوانان علاقمند و رشد شکوفایی در جهت به کارگیری نیروهای بومی در بازار کار منطقه باشیم .

در ادامه"رضا نویدی"معاون اداری و پشتیبانی اداره کل ضمن تشکر از مسئولین بخش ندوشن به ارائه گزارش عملکرد فعالیتهای صورت گرفته در مجموعه و تشریح رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای پرداخت و افزود: تاثیری که افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشهای مهارتی می‌تواند داشته باشد این است که کسانی که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای در بخش صنعت کار کنند با مراجعه به این مراکز و مهارت آموزی می‌توانند در بحث اشتغالزایی برای خود و دیگران تاثیرگذار باشند.

شایان ذکر است:در ادامه این مراسم"حسین فلاح"فرماندار شهرستان میبد ضمن تبریک اعیاد قربان ، غدیر و هفته دفاع مقدس و تقدیر از مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای،بویژه کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میبد؛خدمت خالصانه را زمینه ای برای جلب رضایت خداوند دانست و بر خدمت رسانی و خدمت گزاری به مردم شریف در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت تدبیر و امید تأکید کردند.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای بخش ندوشن دارای کارگاه های آموزشی برق ساختمان،رایانه،خیاطی و قلاب بافی می باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به اتفاق فرماندار،بخشدار،شهردار بخش ندوشن و جمعی از مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن حضور در محل گلزار شهدای گمنام بخش ندوشن؛ با آرمانهای شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق نمودند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا